آرشیو چهار‌شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۸۹، شماره ۱۹۸۸۹
اخبار اقتصادی
۴

تعیین بانک عامل خرید تضمینی گندم

به دنبال توافق به عمل آمده با شرکت مادرتخصصی بازرگانی ایران، بانک سپه به عنوان بانک عامل خرید گندم کشور تعیین شد.

رامین پاشایی فام مدیرعامل بانک سپه در مراسمی که با حضور مسئولین شرکت مادر تخصصی بازرگانی ایران برگزار شد ضمن اشاره به اهمیت این موضوع گفت: بانک سپه با افتخار وظیفه مهم و خطیر بزرگترین خرید تضمین کشور را پذیرفت و بدون شک با توجه به پتانسیلهای موجود و برنامه ریزیهای صورت گرفته این وظیفه را به خوبی به سرانجام خواهد رساند.

وی با اشاره به دولتی ماندن این بانک افزود: بانک سپه به عنوان الگوی کامل بین بانکها به لحاظ مسئولیت پذیری و کمک به تحقق اهداف کلان دولت در عرصه اقتصادی تبدیل شده است.

مدیرعامل بانک سپه در ادامه با تاکید مجدد بر مهیا بودن تمام بسترهای لازم برای اجرای هر چه دقیق تر و بهتر خرید تضمین گندم اظهار داشت: بدون شک با تمهیدات پیش بینی شده و انرژی و همتی که در همکارانم سراغ دارم، کشاورزان عزیز کشورمان به مشتریان دائم و همیشگی بانک سپه تبدیل خواهند شد.

وی افزود: طبق برنامه ریزیهای صورت گرفته، کشاورزان می توانند از تمام سرویسهای بانک سپه به بهترین، ساده ترین و سریع ترین شکل ممکن بهره مند شوند.

پاشایی فام با اشاره به فضای رقابتی موجود گفت: بانک سپه به هیچ وجه حاضر نیست مشتریانش در چنین فضای رقابتی خود را از خدمات مناسب و باکیفیت محروم کنند.

در ادامه این جلسه یونس الستی، قائم مقام شرکت بازرگانی دولتی ایران نیز ضمن اشاره به اهمیت موضوع برای دولت وحمایت بی دریغ از کشاورزان گفت: مطمئنم بانک سپه با تدابیر در نظر گرفته خواهد توانست این وظیفه را به نحو احسن انجام دهد.

وی با بیان اینکه امسال بالغ بر 11 میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری شده اظهار داشت: این میزان سال آینده افزایش خواهد یافت.