آرشیو دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۱، شماره ۲۰۱۷۹
اخبار کشور
۲
خبر ویژه

بیگاری مشترک منافقین و سلفی ها برای استخبارات سعودی

سازمان تروریستی منافقین ارتباط گسترده ای با استخبارات رژیم عربستان و تروریست های سلفی وابسته به این رژیم برقرار کرده اند.

پایگاه اینترنتی ایران اینترلینک که توسط شماری از جداشدگان گروهک منافقین اداره می شود، ضمن درج خبر فوق نوشت: سلفی ها با وجود تعداد کم به واسطه کمک مالی عربستان، در فرانسه فعالیت می کنند همچنان که سازمان مجاهدین با وجود 3 بار اخراج از فرانسه، هم اکنون در این کشور مشغول فعالیت است. تروریست های سلفی به همراه القاعده دست به ترورهای فجیع در کشورهای مختلف می زنند. از شریکان تروریست های سلفی که در پاکستان، ترکیه، عراق، ایران، سوریه، اردن و اروپا فعالیت می کنند، می توان از سازمان مجاهدین خلق، پژاک و جندالله نام برد. گروه هایی که در لیست تروریستی آمریکا بوده و همکاری یا حمایت از آنان جرم محسوب می گردد. اما این گروه ها از فضای اروپا به خصوص آلمان، انگلستان و فرانسه برای فعالیت استفاده می کنند.

این گزارش می افزاید: «سازمان» که از حمایت مالی و تدارکاتی عربستان سعودی برخوردار است، به کارنامه انفجارها، ترورها و حمله از عراق به شهرهای ایران افتخار می نماید. آنها در 25 سال گذشته 3 بار از فرانسه اخراج شده اند. اما هر بار به دلایل نامعلومی به فرانسه بازگشته و فعالیت های سازمان یافته خود را از سر گرفته اند. آنها با ارائه رشوه های کلان به برخی شخصیت های فرانسوی و آمریکایی درصدد فریب افکار عمومی هستند.

خاطرنشان می شود استخبارات رژیم سعودی غیر از همکاری با تروریست های سلفی و سازمان منافقین، ارتباطاتی نیز با برخی عناصر سلطنت طلب و شبه اصلاح طلب نظیر نوری زاده و مهاجرانی برقرار کرده و ولخرجی های گسترده ای در این زمینه انجام می دهد. اخیرا اکبر گنجی تصریح کرد که با مزدوری رژیم سعودی نمی توان ادعای مبارزه برای دموکراسی داشت.