آرشیو سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱، شماره ۲۳۸۹
چارسوق
۷

خبر

بازگشت قیمت ها به اسفند سال 90

فارس| معاون برنامه ریزی استانداری تهران گفت: قیمت تمام کالاهای ضروری و مورد نیاز مردم به زودی همسان با اسفند سال گذشته می شود. نعمت الله ترکی درباره کاهش قیمت محصولات لبنی در استان تهران اظهار داشت: محصولات لبنی از امروز به قیمت اسفند سال 90 توزیع شده است و پیش بینی می کنیم این روند کاهش قیمت ها ادامه پیدا کند. بعد از این، نوبت گوشت قرمز است. با توجه به برنامه ریزی هایی که شده، مردم به زودی شاهد کاهش قیمت گوشت قرمز نیز خواهند شد. از اتحادیه دامداران و فرآوری کننده ها به دلیل همکاری در کاهش قیمت ها تشکر می کنیم. با توجه به وارد کردن نهاده های دامی مانند جو و علوفه و توزیع آن به قیمت دولتی، دامداران نگران تولید شیر نباشند.

واریز یارانه 45 هزار و 500 تومانی

فارس| از دو شب گذشته یارانه 45 هزار و 500 تومانی مرحله پانزدهم به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است. سرپرستان خانوار هم اکنون می توانند میزان یارانه واریز شده را در حساب خود مشاهده کنند. با واریز این مبلغ تاکنون 15 مرحله به حساب سرپرستان خانوار یارانه واریز شده است.

کالاهای بازار بانه قاچاق نیست

ایسنا| معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالاو ارز با بیان اینکه همه کالاهایی که در بازار مرزی بانه عرضه می شود، کالای قاچاق نیست، گفت: صاحبان کالادر این منطقه کالاهایی را که از بندرعباس یا مرز غربی کشور وارد می کنند، ارزان تر از تهران عرضه کرده و به همین دلیل این منطقه به یک مرکز فروش کالاهای ارزان تبدیل شده است. مهدی ابویی با بیان اینکه بخشی از کالاهایی که در این منطقه عرضه می شود نیز قاچاق است، گفت: در مرز غربی کشور شش معبر غیرمجاز وجود دارد که ما اسم آنها را معبر غیرموقت گذاشته ایم. در این مناطق بر اساس تصمیم وزارت کشور این معابر باز شده است و مردم بومی از خارج از کشور کالاوارد می کنند تا معیشت شان تامین شود ولی قاچاق رسمی است.