آرشیو سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۱، شماره ۳۴۴۹
فرهنگ و هنر
۵

رئیس سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران: مشکل اکران فیلم «بوسیدن روی ماه» حل شده است

فرهنگسراهای تهران جمعه ها باز می شود

رئیس سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران روز گذشته در نشستی خبری ضمن تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان و تابستان از محدود شدن آموزش موسیقی در فرهنگسراهای تهران، تعامل گسترده با صدا و سیما و همچنین رفع محدودیت اکران فیلم های سینمایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما، امیر خوراکیان در این نشست تقویت هویت اسلامی شهر تهران در سه محور دین، انقلاب و ملیت ایرانی را همراه با تعالی سبک زندگی ایرانی اسلامی از مهم ترین رویکردهای فرهنگی شهرداری تهران معرفی کرد.

او افزود: یکی از مهم ترین برنامه های ما تعطیل نشدن فرهنگسراهای تهران در روزهای جمعه بود که بر این اساس طرح ویژه ای برای عصرهای جمعه خواهیم داشت که این طرح پس از ماه مبارک رمضان به صورت جدی و گسترده آغاز خواهد شد و 22 فرهنگسرا در 22 منطقه تهران در روزهای جمعه آماده میزبانی مردم با برنامه های متنوع خواهند بود.

خوراکیان در پاسخ به پرسش خبرنگار ما درباره چگونگی تعامل سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران با صدا و سیما در اجرای برنامه ها گفت: خوشبختانه همکاری ما با صدا و سیما بخصوص در چند ماه اخیر بسیار خوب بوده است و ما ویژه برنامه ای با عنوان «بر آستان جانان» در فرهنگسراهای پایتخت در ماه رمضان داریم که قرار شده است برنامه افطار شبکه تهران با مشارکت ما و با همین عنوان به طور مستقیم از فرهنگسراها پخش شود.

رئیس سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران در پاسخ به پرسش دیگر جام جم درباره سرنوشت اکران فیلم «بوسیدن روی ماه» هم گفت: مشکل اکران این فیلم حل شده است و ان شاء الله بزودی به صورت عمومی در سینماهای سراسر کشور به روی پرده خواهد رفت.

او همچنین درباره اختلافات پیش آمده در حوزه سینما هم گفت: شهرداری رویکرد جدی در محدودیت اکران فیلم ها ندارد.