آرشیو دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲، شماره ۵۵۰۲
فن آوری
۱۹

تضمین سلامتی با جعبه سلامتی

ماهرخ چنگیز

پائیز با برگ ریزان های رنگارنگ خود و زمستان با ریزش برف همیشه برای بسیاری از افراد جزو فصل های محبوب به شمار می آید. اما باید این نکته را در نظر داشت که بیماری های شایع این فصل مانند سرماخوردگی و... باعث می شود به نوعی حس زیبای درک این فصل ها دستخوش تغییرات شود تا جایی که آرزو کنیم هیچ گاه هوا سرد نشود. اما چندان جای نگرانی نیست چرا که فناوری برای حل این مشکل نیز قدمی برداشته و راه هایی را جلوی پای کاربران قرار داده است. یکی از این راه ها استفاده از اپلیکیشن فارسی «جعبه سلامتی» است.

اپلیکیشن جعبه سلامتی مجموعه ای کامل از تمامی آنچه شما باید در حوزه سلامت، دارو، بهداشت و درمان بدانید را در خود جای داده است. به کمک این اپلیکیشن شما به مشخصات 95درصد دارو ها، اسامی علمی، عوارض، موارد کاربرد، نوع مصرف، اطلاعات داروهای گیاهی همچون موارد مصرف، مکانیسم، اجزا، نکته ها، آشنایی با واکسیناسیون (اطفال، زنان باردار، هپاتیت، آنفلوانزا و سرماخوردگی، نحوه کنترل وزن با ارزیابی ترکیب بدن، محاسبه وزن نرمال و... دست پیدا خواهید کرد.

شما در این اپ امکان نشانه گذاری موضوع به عنوان علاقه مندی، جست و جوی هوشمند در عناوین و مطالب، قابلیت تغییر فونت مطالب جهت مطالعه آسان در تمامی دستگاه های اندروید در هر اندازه، قابلیت انتقال نرم افزار و همچنین بسته های اضافی «پلاگین» روی کارت حافظه و...را نیز دارید.

این نرم افزار فارسی تنها برای کاربران اندرویدی و با قیمت 2500 تومان قابل دسترس است. به هرحال اگر شما جزو آن دسته از کاربرانی هستید که تمایل دارید به نوعی سلامتی خود را به طور دقیق کنترل و از مبتلاشدن به بسیاری از بیماری ها جلوگیری کنید به شما توصیه می کنیم این اپ را روی سیستم خود بارگذاری کنید. گفتنی است برای دریافت این اپ می توانید به سایت www.cafebazaar.ir مراجعه کنید.