آرشیو دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲، شماره ۵۵۰۲
شوک امروز
۱۶

پرسه های صبحگاهی ابلیس برای شکار دختربچه های دانش آموز

گروه شوک: ابلیس با پرسه های صبحگاهی به شکار دختربچه های دانش آ موز می پرداخت که چشم انتظار سرویس مدرسه شان بودند.

روز 6 آبان ماه سال جاری تراژدی تلخی برای یک دختربچه مدرسه ای در حوالی یوسف آباد تهران رخ داد و یک ابلیس سوار بر خودرو وقتی طعمه خردسالش را دید به بهانه این که سرویس مدرسه خراب شده و وی جایگزین است به اغفال سیاه پرداخت.

پدر این دختر دانش آموز به بازپرس عموزادی از شعبه 13 دادسرای امور جنایی تهران گفت: ساعت 7 صبح و در حالی که دخترم جلوی در خانه منتظر سرویس ایستاده بود، راننده یک پژوی نقره ای به وی نزدیک شده و می گوید سرویس مدرسه خراب شده و به همین خاطر وی به جای راننده سراغ دخترم آمده و با سوارشدن دخترم با سرقت گوشواره هایش وی را تسلیم نیت شوم خود کرده و سپس در حوالی خیابان مرزداران رها کرده است.

این ابلیس تحت تعقیب ویژه پلیس بود تا این که 5 روز بعد در ساعت 7 صبح پلیس به راننده جوان یک پژو که رفتارهای مرموزی داشت دستور ایست داد که وی فراری شد و ماموران توانستند ابوالفضل 28 ساله را دستگیر کرده و از خودرویش گوشواره های دختربچه دانش آموز را به دست آورند.

24 ساعت طول کشید تا این ابلیس که زن و دختر خردسالی نیز دارد به ربودن و شکنجه دختر دانش آموز اعتراف کند و بررسی های پلیسی نشان داد این مرد سوار بر خودروهای مختلف به شکارهای مشابهی دست زده است و هر بار سوار بر پژو405، پرشیا و پراید به بهانه خرابی سرویس مدرسه طعمه هایش را سوار می کرد.