آرشیو دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲، شماره ۵۵۰۲
اجتماعی
۴

شبکه اجتماعی «چهره ها و مردم» برای ایرانیان راه اندازی شد

شبکه اجتماعی «چهره ها و مردم» با نام اختصاری «... و مردم» دیروز (12 آبان ماه) راه اندازی شد. در نشست خبری که در تالار وحدت تهران برگزار شد، پس از پخش تیزر تبلیغاتی پایگاه مجازی «... و مردم» علیرضا عاشوری - مدیر این پایگاه- اظهار کرد:

«... و مردم» به عنوان شبکه ای ارتباطی شناخته می شود که بین چهره ها و عموم مردم با بهره گیری از امکانات اینترنتی، به برقراری ارتباط مستقیم و بی واسطه می پردازد. شبکه ارتباطی یادشده برای پیاده سازی الگوهای روابط عمومی چهره ها در فضای مجازی تلاش دارد تا به واسطه آن، ارتباط بین آن ها و مخاطبان شان بیشتر و در دسترس شود.

به گزارش خبرنگار ایران، او درباره روند اصلی فعالیت در این پایگاه ارتباطی گفت: روند فعالیت در این شبکه به گونه ای است که اعضا از طریق طرح موضوع در صفحه مجازی خود می توانند بستری برای همفکری و گفت وگو با مخاطب فراهم کنند. بر همین اساس، صاحبان صفحات و مخاطبان شان می توانند با یکدیگر گفت و گو کنند. عاشوری با تاکید بر این که

«... و مردم» یک شبکه ارتباطی دوست یابی نیست، بیان کرد: «... و مردم» تنها پایگاهی است که به عنوان پل ارتباطی برای برقراری ارتباط مستقیم بین چهره های شاخص عرصه های گوناگون و مردم تعریف می شود. در این نشست همچنین بعد از نمایش صفحات برخی اعضای پایگاه ارتباطی «... و مردم» از جمله بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت و علی دایی، مدیر پایگاه یادشده به پرسش های خبرنگاران پاسخ داد. عاشوری در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که آیا کاربران برای عضویت، هزینه ای باید پرداخت کنند، گفت: عضویت در پایگاه ارتباطی «... و مردم» برای چهره ها و مردم، رایگان است. پایگاه ارتباطی «... و مردم» با آدرس www.vamardom.com گشوده می شود.