آرشیو چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲، شماره ۵۵۳۲
اجتماعی
۴

خبر

دعوت از نخبگان ایرانی خارج از کشور

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اتخاذ تدابیر لازم و فراهم کردن زمینه مناسب به منظور جذب هر چه بیشتر دانشجویان خارجی، گفت: باید نگاه جدیدی در حوزه بین الملل دانشگاه آزاد با هدف جذب دانشجویان خارجی بویژه از کشورهای همسایه حاکم شود. دکتر حمید میرزاده در نشست هیات رئیسه دانشگاه آزاد با اظهار تاسف از مهاجرت دانشجویان ممتاز ایرانی به خارج از کشور، آن را خسارت جبران ناپذیری برای آینده کشور دانست. وی از همه نخبگانی که آمادگی بازگشت به کشور را دارند درخواست کرد تا در دانشگاه آزاد اسلامی برای امر تدریس و تحقیق مشغول شوند و امکانات لازم برای خدماتشان در این دانشگاه فراهم است.

ری منطقه ویژه پایتخت می شود

رئیس ستاد هماهنگی شورایاری های شورای اسلامی شهر تهران گفت: با تشکیل کارگروه مدیریت شهری در منطقه 20، اجماع خوبی بین فرمانداری ری، مدیریت شهری و ارگان های اجرایی شهرری ایجاد شده است و از این پس شهرری به عنوان منطقه ویژه شهر تهران محسوب خواهد شد.

مرتضی طلایی در ادامه از برگزاری انتخابات شورایارهای در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ما انتظار داریم شورایاری ها با خدمت رسانی مطلوب نسبت به جلب مشارکت و اعتماد مردم با شتاب و شدت بیشتری تلاش کنند.