آرشیو یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲، شماره ۳۸۶۴
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

«چای و زندگی» به شبکه شما رسید

پخش مجموعه داستانی «چای و زندگی» به کارگردانی علی حلوی و تهیه کنندگی رضا سیف پور از دوشنبه از شبکه شما آغاز می شود. این سریال در 26 قسمت در صدا و سیمای مرکز گیلان تولید شده است.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور استان های سازمان صدا و سیما، سریال «چای و زندگی» مشکلاتی را که در یک کارخانه چای رخ می دهد و چالش هایی که بین کشاورزان و کارگران به وجود می آید به تصویر می کشد. در این سریال از لوکیشن های مختلف و زیبای باغ های چای و کارخانجات در لاهیجان، لنگرود، سیاهکل، کیاشهر و رشت استفاده شده است.

در این سریال که تکرار آن روز بعد ساعت 15 پخش می شود، بازیگرانی همچون محمدعلی شابختی، داریوش علی نژاد، علیرضا تاج شهرستانی، وحید محبوب بشری، محمدرضا فتحی، محمد نوری، حسین رفعتی، محمدعلی حقانی فر، مرضیه گوهری، مریم دواتگر، فاطمه صفرزاده، سیدمرضیه تقیبی، حدیث نیکرو، راحله رحیمی، برنا انصاری، محمدرضا زارعی و زینب شعبانی به ایفای نقش پرداخته اند.

برخی از عوامل سازنده این سریال عبارتند از: نویسنده: علی حلوی، مدیر تصویربرداری: مهدی پژمان، مدیر تولید و دستیار تهیه: محمد فکری، صدابردار: غلامرضا کاظمی، دستیار اول کارگردان: جلال رفیعی مقدم، تصویربرداران: بهروز عاشوری، مسعود عاشوری، داریوش هاتف، طراح گریم: علی کاظمی، گریم: معین فائقی راد، منشی صحنه: فاطمه ساعتی، دستیار صحنه و کارگردان: احمد حیدری.