آرشیو شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۳، شماره ۲۹۳۹
حوادث
۱۴

داماد، مادرزنش را برای مداخله هایش کشت

فارس| سرهنگ «داود عبدالمالکی» فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان غرب استان تهران از دستگیری دامادی خبر داد که به بهانه دخالت مادرزنش در زندگی شخصی او را با چاقو به قتل رسانده بود.

سرهنگ داود عبدالمالکی در تشریح این خبر اظهار کرد: با دریافت خبری مبنی بر وقوع قتل در شهر صالحیه شهرستان بهارستان، کارآگاهان پلیس آگاهی به محل اعزام و مشاهده کردند که زنی 50 ساله بر اثر اصابت سلاح سرد جان خود را از دست داده است. وی با بیان اینکه در بررسی های اولیه از صحنه جرم هیچ گونه آثاری از حضور قاتل در صحنه به دست نیامد، گفت: در بررسی های تکمیلی مشخص شد که مقادیری طلاو جواهرات این زن و مبلغ شش میلیون تومان پول نقد که توسط این زن در منزلش نگهداری می شده است به سرقت رفته است که با توجه به اینکه قتل در روزهای ابتدای سال بوده و حساسیت شهروندان بر انگیخته شد، رسیدگی به این موضوع به سرعت در دستور کار قرار گرفت. فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان غرب استان تهران افزود: ماموران در بازجویی از اعضای خانواده و بررسی محل وقوع قتل متوجه شدند که احتمالاقاتل با مقتول آشنایی داشته و از محل نگهداری پول ها و طلاجات اطلاع کاملی داشته است که بازجویی های مجدد از اعضای خانواده مقتول شروع شد تا اینکه ماموران پلیس آگاهی به تناقض گویی های داماد خانواده مشکوک شده و تحقیق از داماد را به طور ویژه در دستور کار خود قرار می دهند.

عبدالمالکی با بیان اینکه متهم در بازجویی های فنی پلیس تسلیم و پرده از قتل مادر زن خود برداشت و علت قتل را دخالت های مادر زن در زندگی شخصی خود عنوان کرد، افزود: متهم در اعترافات خود عنوان کرد که روز حادثه به منزل مقتول رفته و در ابتدا قصد حل مشکل را داشته که این صحبت ها منجر به درگیری با مادر زنش می شود که ناگهان وی را با یک قبضه چاقو به قتل رسانده و برای اینکه پلیس را از کشف حقیقت دور کند طلاها و پول ها را به سرقت می برد. وی خاطرنشان کرد: در پی اعتراف متهم به قتل، کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی با اعزام تیمی به خانه متهم موفق به کشف پول و طلاهای سرقتی که به طرز بسیار ماهرانه یی در حمام منزل جاسازی شده بود، می شوند و داماد نیز پس از بازسازی صحنه جرم با صدور قرار و دستور قضایی روانه زندان شد.