آرشیو یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳، شماره ۲۰۷۶۵
اخبار کشور
۱۰

هشدار تشکل های دانشجویی، حضور خاتمی در دانشگاه شهید بهشتی اقدامی برای شروع فتنه ای جدید است

برخی تشکل های دانشجویی با انتقاد از حضور خاتمی در دانشگاه شهید بهشتی تاکید کردند حضور خاتمی در دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه های دیگر اقدام قابل پیش بینی برای شروع فتنه ای جدید است.

در همین رابطه، محمد حسین پرکره قائم مقام جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی با انتقاد از حضور خاتمی در دانشگاه شهید بهشتی گفت: خاتمی به عنوان مهره سوخته اصلاح طلبان بدنامی در تاریخ ایران را به گمنامی و حذف از تاریخ سیاسی ملت ایران ترجیح می دهد.

این فعال دانشجویی افزود: حضور خاتمی در دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه های دیگر و حتی مراسم مختلف عملی قابل پیش بینی برای شروع فتنه ای جدید است.

قائم مقام جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی خاطرنشان کرد: خاتمی قدر عطوفت و رافت دستگاه قضا را بداند و به جای برهم زدن امنیت روانی مردم از اقدامات و عملکردهای ناشایستش که در سال 88 منجر به خاک و خون کشیدن جوانان شد از ملت عذرخواهی کند شاید مقبول ملت افتد.

همچنین بسیج اساتید دانشگاه شهید بهشتی(ره) ضمن محکوم کردن حضور محمد خاتمی از اضلاع مثلث فتنه در صحن مقدس دانشگاه به مسئولین وزارت علوم تحقیقات و فناوری و همچنین مدیریت دانشگاه شهید بهشتی(ره) هشدار داد که عرصه علمی این دانشگاه مقدس را جولانگاه اهداف پلید و فتنه انگیزانه نکنند و ضمن عذرخواهی از دانشجویان و اساتید، اقدامات عملی در راستای جلوگیری از بروز مجدد این قبیل اقدامات را انجام دهند.

به گزارش فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت نیز در بیانیه ای در خصوص حضور خاتمی در دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد: دانشگاه جای فتنه گران نیست و اگر بار دیگر شاهد حضور سران فتنه و اعوان و انصارشان در دانشگاه باشیم دانشجویان انقلابی جوابی سخت به خائنین به آرمان های امام (ره)

و ملت خواهند داد.