آرشیو دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳، شماره ۲۰۹۷۳
اخبار کشور
۳
اخبار دانشگاه

بیانیه بسیج امام صادق و انجمن اسلامی دانشگاه تربیت مدرس

توهین و اهانت به پیامبر شکل مدرن مقابله حق و باطل است!

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) و انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس طی بیانیه های جداگانه ای اهانت به ساحت پیامبر اسلام(ص) را محکوم کردند.

در قسمت هایی از این بیانیه ها آمده است: کافرانی که روزی پیامبر را به جرم هدایت سنگباران می کردند این بار با قلم های کثیف، افکار متعفن خود را نشان دادند به این امید که نور هدایت الهی را خاموش کنند و صد البته که این آرزوی پلید را به گور خواهند برد.

ما فتوای تاریخی حضرت روح الله(ره) مبنی بر اعدام سلمان رشدی را فراموش نکرده ایم. ما فراموش نکرده ایم سخن آن پیر جماران را که همان زمان فرمود: عده ای پیدا خواهند شد که بگویند همین فتوا خلاف اصول دیپلماسی است! ما راهیان حضرت روح الله دخیل کردن معادلات مسخره دیپلماسی در برخورد با این وقاحت ها را محکوم می کنیم. بدین منظور ما خواستار برخورد قاطع دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی به عنوان الگو و ام القرای جهان اسلام با عاملین و حامیان این فتنه جدید هستیم.

بدون شک اسلام هراسی از طریق خلق گروه های به ظاهر اسلامی، تهاجم های سینمایی، استحاله فرهنگی، حملات نظامی و این دست اقدامات همه در راستای مقابله با گسترش اسلام است و چه ابزارهای مضحکی است در برابر اندیشه ای که عقل ها و قلب ها را هدف گرفته است.

اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به وجود مقدس خاتم پیامبران، شکل مدرن و امروزی مقابله باطل با پیام آوران حق و حقیقت است که همواره وجود داشته و وجود خواهد داشت، چرا که برای خودکامگان و مستکبران عالم که همه چیز را برای خود می خواهند و هرگونه فریادی را برای برابری انسان ها برنمی تابند منطقی جز تمسخر و استهزای حق باقی نمی ماند.