آرشیو یکشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۴، شماره ۴۲۳۱
سیاسی
۲

رضایی: بازگشتم به سپاه، در حد انتقال تجارب است

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده پیشین سپاه پاسداران در واکنش به برخی اخبار مبنی بر بازگشت وی به سپاه گفت: فعلامقرر شده تجارب خود را به نسل های آینده سپاه منتقل کنم و مورد دیگر مطرح نیست و تلاش می کنم مشورت بدهم.

به گزارش ایرنا، محسن رضایی دیروز در نشست خبری گفت: خود را سرباز انقلاب و رهبری می دانم و هر تصمیمی ایشان بگیرند عمل می کنم.

وی ادامه داد: در شرایط 20 سال گذشته، اولویت اول کشور، اقتصاد بود و من و دوستانم تلاش کردیم سیاست های کلان اقتصادی کشور را تدوین کنیم.

وی با بیان این که سیاست های کلان اقتصادی تا 50 سال آینده را داریم و باید به دنبال اجرا برویم، اظهار کرد: امنیت ملی و اقتصاد دو اولویت کشور در ده سال آینده است، گرچه اقتصاد همچنان اهمیت دارد، اما امنیت و اقتدار هم برای ما مهم است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: هفته گذشته حداقل هشت شهید در سیستان و بلوچستان داشتیم، اهانت دولت عربستان به زائران ایرانی نیز که غیرت هر شهروند را به جوش می آورد یا مسائل یمن و بحرین، در این شرایط امنیت ملی ایران در منطقه تعریف می شود به طوری که اگر ژئوپلتیک منطقه به هم بریزد این مسائل وارد ایران هم می شود، بنابراین اقتصاد و اقتدار پا به پای هم باید پیش بروند.

رضایی ادامه داد: افرادی مثل من که زندگی خود را برای اعتلای ایران گذاشته ایم، آمادگی دارم در خط مقدم حضور یابم و بستگی به نظر رهبری دارد.رضایی که پس از جلسه دیروز مجمع تشخیص مصلحت نظام صحبت می کرد به برگزاری جلسات فوق العاده مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد و گفت: جلسات فوق العاده و هفتگی مجمع از اسفندماه شروع شده و این جلسات تا پایان خردادماه ادامه می یابد.