آرشیو چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۳۲۴۳
ورزش
۱۵

سرخط خبرها

مسوول اداره فنی مهندسی اداره کل ورزش استان البرز اعلام کرد از 60 طرح عمرانی ورزشی استان، 52 طرح آن به علت نبود اعتبارات کافی نیمه کاره رها شده است.

ادن هازاد، هافبک بلژیکی چلسی موفق شد جایزه اتحادیه نویسندگان فوتبال در انگلیس را هم از آن خود کند.

فدراسیون فوتبال اسپانیا در اعتراض به ادامه دخالت های دولت در فوتبال این کشور و مسائل مربوط به مالیات و حق پخش تلویزیونی و تبلیغات، فوتبال این کشور را در تصمیمی قاطعانه به حالت تعلیق درآورد. پس از این اعتصاب دوشنبه شب جلسه ای فوری و بدون برنامه قبلی در اتحادیه فوتبال اسپانیا برای بررسی این موضوع تشکیل شد.

مراسم افتتاحیه نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 23 سال آسیا در سالن B مجموعه ورزشی وونا تیکدی شهر نای پی داو در میانمار آغاز شد.

رباب شهریان، معاون امور بانوان وزیر ورزش و جوانان می گوید که تعداد 35 کرسی بین المللی در عرصه ورزش که در اختیار بانوان است، با آنچه ما و کمیته ملی المپیک مدنظر داریم، فاصله زیادی دارد، در واقع کرسی های بین المللی بانوان ایرانی رضایت بخش نیست.

مراسم تودیع و معارفه حجت الله دارابی و علی مجدآرا، سرپرست و رییس فدراسیون ورزش های همگانی با حضور غلامرضا شعبانی بهار، معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در محل فدراسیون ورزش های همگانی برگزار شد.

حسن طباطبایی در حکمی احسان مهاجر شجاعی را به عنوان دبیر فدراسیون دوومیدانی انتخاب کرد. پیش از این طباطبایی مهاجر شجاعی را به عنوان مشاور اجرایی فدراسیون انتخاب کرده بود.

شورای صدور رای ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) هفت ورزشکار رشته های بسکتبال، شنا و والیبال را محروم کرد و یک فوتبالیست توبیخ کتبی شد.

بعد از اتفاقات اخیر و اختلاف بین اسپورت آکورد و IOC فدراسیون های جهانی مختلف حضور خود در اسپورت آکورد را به حالت تعلیق در آوردند و این بار نوبت به فدراسیون های جهانی کشتی و تکواندو رسیده است.