آرشیو چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۲۲۹۹
سیاست
۷

منهای پایتخت

روستاهای اردکان خسارت دیده اند

ایسنا: حسین اسماعیلی رئیس ستاد بحران شهرستان اردکان از خسارت 30 میلیارد ریالی بارندگی و سیل اخیر به روستاهای شهرستان اردکان خبر داد. او در نشست فوق العاده ستاد بحران شهرستان گفت: در یک هفته اخیر بارش شدید باران باعث جاری شدن سیل در برخی روستاهای بخش خرانق شهرستان اردکان شد که بیش از 30 میلیارد ریال خسارت به بار آورد. او خاطرنشان کرد: بیشترین خسارت ‎‎ها به روستاهای مزرعه‎‎میرها، هامانه، سنگرد، خرانق، چامتک، انجیرآوند، گزستان و پتکستان از توابع بخش خرانق وارد شده است. او بیان کرد: اکیپ ‎های امدادرسان ضمن گشودن جاده ‎‎های مواصلاتی روستاهای بخش خرانق و بازسازی و احیای شبکه آب آشامیدنی، پیگیر حل و رفع مشکلات کشاورزان و اهالی این روستاها هستند.

آل سعود؛ قبیله ای با مذهب خرافی

مهر: یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: آل سعود دارای یک رژیم قبیله ای است و مذهب آنها خرافی و باطل است. آیت الله حسین نوری همدانی مفسد را کسی دانست که نظم اجتماعی را برهم می زند و اظهار کرد: کسانی که داعش را پرورش دادند و به کشورهای دیگر فرستادند، فاسد هستند. او گفت: توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان را باید جدی گرفت و نسبت به آنها آگاه بود؛ درحال حاضر جنگ میان عربستان و یمن نتیجه همین فعالیت دشمنان اسلام است و موجب شده اسرائیل و آمریکا در حاشیه امن قرار بگیرند. او با بیان اینکه آل سعود در برابر کفار سر تسلیم فرود می آورد و به خودی ها حمله می کند ، افزود: مفتی های سعودی سرکرده آمریکا هستند و بدون آن نمی توانند خود را اداره کنند.

آسفالت بخشی از هورالعظیم

مهر: عبدالرضا سعیدی نیا فرماندار هویزه گفت: شرکت نفت بخشی از هورالعظیم را برای فعالیت های خود آسفالت کرده است. او افزود: درحال حاضر تمامی فعالیت های شرکت نفت در هورالعظیم متوقف نشده است. به دستور استاندار تنها بخشی از فعالیت های شرکت نفت متوقف شده است. فرماندار هویزه تصریح کرد: درحال حاضر به دستور استاندار بخش عملیات های جاده سازی شرکت نفت در تالاب هورالعظیم متوقف شده است.