آرشیو چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۵، شماره ۳۷۴۰
استان ها
۱۸

کوتاه

ثبت رکورد جدید تحویل گاز به نیروگاه های آذربایجان شرقی

دنیای اقتصاد، تبریز، سیما نیک رفتار: مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی از ثبت رکورد جدید تحویل گاز به نیروگاه های استان در سال 94 خبر داد.ولی الله دینی گفت: شرکت گاز استان در سال گذشته بیش از یک میلیارد و 700 میلیون مترمکعب گاز به نیروگاه های استان تحویل داده است که این میزان نسبت به سال 93 افزایش 150درصدی دارد. وی گفت: 20 درصد مصرف کل گاز استان در سال گذشته به نیروگاه های استان اختصاص داده شده است.مدیرعامل شرکت گاز استان در ادامه افزود: آماده تامین گاز تمام بخش های مختلف خانگی صنعتی و نیروگاهی با حداکثر توان مصرفی در استان هستیم.

ترانزیت 50 هزار تن فرآورده دامی از مرز بازرگان به 13 کشور

دنیای اقتصاد، ارومیه، امیررضا علیار: سال گذشته 50 هزار تن انواع فرآورده های دامی از مرز بازرگان به 13 کشور ترانزیت شد. مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی با اعلام این مطلب افزود: از ابتدای امسال انواع فرآورده های دامی شامل 33 قلم کالااز کشورهای اتریش، آذربایجان، آلمان، امارات متحده عربی، اوکراین، آمریکا، ایتالیا، برزیل، بلژیک، ترکیه، فنلاند، قبرس، کانادا، لهستان، مجارستان، مولداوی، ویتنام، هلند، تونس، اتیوپی و اردن وارد کشور شدند و بازدیدهای بهداشتی محموله ها در محل قرنطینه مرزی بازرگان انجام شده است.کامیار داهیم افزود: پس از این بازدیدها برای کالاهای یادشده صدور گواهی های ترانزیتی به کشورهای آذربایجان، ترکمنستان، تاجیکستان، عراق، افغانستان، پاکستان، قزاقستان، قرقیزستان، صربستان، ازبکستان و ترکیه صورت گرفته است.

تکمیل و واگذاری 3400 واحد مسکن مهر در اردبیل

دنیای اقتصاد، اردبیل، مهدی حسین نژاد: مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل گفت: امسال با تکمیل و واگذاری 3400 واحد مسکن مهر باقیمانده، پرونده مسکن مهر در استان بسته می شود. خلیل محبت خواه در جلسه مسوولان مسکن و شهرسازی اردبیل اظهار کرد: تلاش می کنیم تا مشکلات قضایی و اختلاف به وجود آمده بین پیمانکاران و اعضا با تعاونی ها در برخی از شرکت های تعاونی و تولید مسکن مهر حل و فصل شده و زمینه واگذاری کامل واحدهای مسکونی مهر فراهم شود. وی تصریح کرد: اکنون چند مورد پرونده در مراجع قضایی در ارتباط با شکایت اعضا از تعاونی ها و پیمانکاران در حال بررسی است که با صدور آرا و حل و فصل دعواهای طرفین به راحتی می توانیم در این زمینه مجموعه های مسکن مهر تکمیلی را تحویل متقاضیان دهیم.