آرشیو یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۲۵۷۲
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•«شیان» را دریابید! چرا پارک جنگلی «شیان» واقع در لویزان، شب ها تاریک و بدون مسئول رها شده است که تاریکی و نبود مامور نیروی انتظامی در این پارک، یعنی نبود امنیت! اگر در این پارک شیان خدای نخواسته جنایت هولناکی اتفاق بیفتد، چه کسی پاسخ گوست؟

محمد کریمی از تهران

•خبرهای ناخوشایند تورم و گرانی: کرایه اتوبوس، مترو و تاکسی گران شد. شندرغاز حقوق ها را افزایش می دهند. از طرف دیگر، ریسمان از جای نازک می کشند که مردم در هزینه های زندگی کاملاببرند. مسئولان شورای شهر که همگی کمتر از خودروهای گران قیمت سوار نیستند، چرا بدون حساب وکتاب تصمیم هایی می گیرند که مردم ندار را مورد رنجش قرار دهند؟

یک مخاطب از تهران

•دانشجویان تحصیل کرده کارت پخش کن: بیکاری باعث شده پسرم به عنوان کارت پخش کن برای شرکتی کار کند و بخشی از پول توجیبی اش را از این راه به دست آورد. یکی از دوستانش به او گفت چون مردم راضی نیستند کارت های تبلیغاتی را به در خانه یا دفتر آنان بچسبانی، این کار از لحاظ شرعی اشکال دارد. حالاپسرم برای اینکه به کارش ادامه دهد یا نه، دچار تردید است. امیدوارم مسئولان به فکر دانشجویانی باشند که ضمن تحصیل باید نیمروز کار کنند؛ و کار آبرومندانه تر نیم وقتی مانند نگهبانی در پارک ها به آنان واگذار شود.

فاطمه. ف از تهران

•توقف دوبله و سوبله! خیابان شکوفه، منشعب از خیابان پیروزی، با اینکه کم عرض است، برخی رانندگان با پارک دوبله باعث ترافیک و مشکلات فراوانی در این خیابان می شوند. نبود مامور راهنمایی و رانندگی هم قوز بالاقوز! مراتب به عنوان یادآوری به راهنمایی و رانندگی منطقه 14 اعلام شد.

علی مختاری

•چرا کارشناسی ناپیوسته مهندسی مکانیک نمی تواند پروانه نظام مهندسی ساختمان داشته باشد ولی کارشناسی پیوسته همین رشته مجاز است؟!