آرشیو سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۶۷
ورزشی - اخبار کشور
۹
گفت و گو

واکنش سرمربی سپاهان به نبودن نام نویدکیا در فهرست مازاد

ویسی: لیست من، مالی بود نه فنی!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد که لیستی که از سوی باشگاه اعلام شده است، فنی نیست.

عبدالله ویسی سرمربی سپاهان ادعا می کند که بازیکنانی که در لیست خروجی باشگاه قرار گرفته اند به خاطر قیمت بالای قراردادشان بوده است. او گفت که تیم سپاهان تقریبا تکمیل شده و هواداران تیم قدرتمندی را برای فصل آینده خواهند دید.گزیده ای از صحبت های وی در ادامه می آید:

متاسفانه از لیست مازاد ما برداشت بدی شد، در حالی که اصلا ما لیست مازاد نداشتیم. تمام نفراتی که در لیست خروجی باشگاه قرار گرفته اند را دوست دارم و بازیکنان قابل احترامی هستند، اما رقم قرارداد آنها بالابود و باشگاه توان پرداخت آن را نداشت.

همانطور که گفتم باشگاه از ما خواست که این بازیکنان تخفیف بدهند، اما مبلغ قرارداد این بازیکنان بسیار بالابود و حتی اگر آنها نصف قراردادشان را تخفیف می دادند باز هم با توان مالی باشگاه جور در نمی آمد. در این شرایط ما اعلام کردیم که آنها می توانند به باشگاه های دیگر بروند.

دلیل اینکه چرا نام محرم نویدکیا را در لیست خروجی قرار نداده ام این است که من همه این بازیکنانی که در لیست خروجی قرار دارند را دوست دارم و فقط مسائل مالی بود که باعث شد ما این لیست را منتشر کنیم. باز هم می گویم لیست من از نظر توانایی فنی نبود.

تیم ما تقریبا تکمیل شده است و نیازی به خرید بازیکن نداریم. فقط یک بازیکن قرار است از جمع ما جدا شود و احتمالا در پست او مجبور هستیم بازیکن بگیریم. علی کریمی از فوتبال اروپا پیشنهاد دریافت کرده است و ظاهرا در قراردادش بندی وجود دارد که می تواند از جمع ما جدا شود. اگر جدایی او قطعی شود ما باید در پست او بازیکن بگیریم.

ما سه بازیکن برزیلی جذب کرده ایم که همگی بازیکنان با کیفیتی هستند. یکی از آنها پاسپورت آسیایی دارد و موسی کولیبالی را هم داریم. در نتیجه تیم ما تکمیل است و من از جذب بازیکنان کاملا راضی هستم.

ستاره ها در زمین بازی نمی کنند، بلکه کسانی برای یک تیم موفقیت می آورند که با تمام وجود کار می کنند. همین سپاهان فصل گذشته ستاره های زیادی داشت اما یازدهم شد. در فوتبال ثابت شده است که ستاره ها قهرمانی نمی آورند.