آرشیو سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۶۷
اخبار کشور
۱۰

سردار پاکپور خبر داد

هلاکت فرمانده منطقه ای پژاک توسط سپاه در شمال غرب کشور

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به انهدام تیم تروریستی در شمال غرب کشور و منطقه عمومی سردشت گفت: یکی از افراد به هلاکت رسیده توسط سپاه در این عملیات، فرمانده منطقه ای پژاک بود.

سردار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به انهدام تیم تروریستی در شمال غرب کشور و منطقه عمومی سردشت گفت: در یک عملیات اطلاعاتی 5 نفر از گروهک تروریستی پژاک در شمال غرب کشور به هلاکت رسیدند.

وی افزود: این گروهک عامل شهادت 2 بسیجی در سردشت به نام های رحمان محمدی و محمد ابوبکری بودند که اردیبهشت ماه امسال به شهادت رسیدند. همچنین افراد این گروهک، بهاری از یگان مهندسی نیروی زمینی سپاه را نیز به شهادت رسانده بودند.

به گزارش فارس، پاکپور تاکید کرد: در این عملیات سلاح های سبک در اختیار این گروهک به دست نیروهای ما افتاد و همانطور که می دانید این گروه تروریستی عامل بسیاری از شهادت های منطقه بود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با تاکید بر اینکه هیچ کدام از افراد این گروه نتوانستند از منطقه فرار کنند، گفت: یکی از افراد به هلاکت رسیده در این عملیات، فرمانده منطقه ای پژاک بود.

اطلاعیه روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع)

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: یک تیم پنج نفره گروهک تروریستی پژاک در شمال غرب کشور و در منطقه عمومی سردشت که در یک عملیات دقیق اطلاعاتی، شناسایی و در دام رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه گرفتار آمدند، منهدم و پنج عضو آن به هلاکت رسیدند.

این اطلاعیه با اشاره به اینکه مقادیر قابل توجهی سلاح، مهمات و مدارک از این تیم تروریستی به دست رزمندگان سپاه اسلام افتاده است، می افزاید: تروریست های معدوم همان عاملین شهادت دو تن از بسیجیان بومی شهرستان مرزی سردشت در اردیبهشت ماه امسال و شهادت مهندس بسیجی اجرای طرح های سازندگی و محرومیت زدایی سپاه در این منطقه بودند.

در اطلاعیه روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه تاکید شده است: مردم غیور و انقلابی، رزمندگان سپاه اسلام و بسیجیان بومی منطقه با هوشیاری کامل مراقب تحرکات عوامل وابسته به استکبار جهانی و دشمنان انقلاب و نظام اسلامی بوده و با هرگونه اقدام ضد امنیتی برخورد قاطع خواهند داشت.