آرشیو یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۶۰
فرهنگ و هنر
۱۶

تئاتر

بازیگران جدید برای ریش فیدل و غبغب مرکل

مهشید ناصری و بهار نوروزپور به نمایش پر بازیگر «ریش فیدل، غبغب مرکل» به کارگردانی امیرعلی نبویان پیوستند که قرار است از 26 بهمن ماه، ساعت 19 در تماشاخانه پالیز روی صحنه برود.

به گزارش مهر، ریش فیدل، غبغب مرکل اولین تجربه امیرعلی نبویان در حوزه کارگردانی است که در آن سپند امیرسلیمانی، بهرنگ بقایی، رامونا شاه، مسعود کرامتی، فرزین محدث، روزبه مهر، مهشید ناصری، بهار نوروزپور و هدایت هاشمی ایفای نقش می کنند. در خلاصه داستان نمایش آمده است: شبی از همین شب ها یک لولو به دهی در ناکجا می رود و دست به سرقت می زند. فردای آن شب، اهل ده در می یابند که هر چه از آنها دزدیده شده، عاریه بوده و آنها فقط ادعای مالکیت داشته اند. در این میان، پسر کدخدا هم مفقود شده...

تئاتر شهر، میزبان 3 نمایش جدید

چند اثر نمایشی این هفته در تالارهای اصلی، چهارسو، سایه و قشقایی مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه مندان تئاتر خواهند بود.

به گزارش فارس، نمایش هام به نویسندگی و کارگردانی عباس عبدالله زاده از امروز ساعت 20 به مدت 90 دقیقه در تالار سایه تئاتر شهر به صحنه می رود. مانوس هم عنوان نمایش جدید دیگری به نویسندگی لیلاحکمت نیا و کیوان سررشته و کارگردانی نازنین سهامی زاده است که از امروز ساعت 20 با مدت زمان 75 دقیقه در تالار قشقایی اجرا می شود. نمایش شلتر به نویسندگی ساناز بیان و کارگردانی امین میری نیز اثر جدید دیگری است که از دوشنبه ساعت 17و 30 دقیقه به مدت زمان 90 دقیقه در تالار قشقایی به روی صحنه می رود. نمایش دکتر استوکمان، نوشته هنریک ایبسن و کارگردانی علی پویان نیزساعت 20 در تالار چهارسو اجرا می شود.