آرشیو دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۵۰۹۵
ورزش
۱۸

استیلی: کرانچار تا المپیک با ماست

حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال امید در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال بانوان در باره انتخاب زلاتکو کرانچار به عنوان سرمربی تیم امید توضیحاتی به خبرنگاران داد که بخش هایی از آن در زیر می آید:

پس از جلساتی که طی چند وقت اخیر با کمیته فنی و رئیس فدراسیون فوتبال داشتیم بالاخره کرانچار به عنوان سرمربی تیم ملی امید تا المپیک 2020 انتخاب شد و بنا داریم با حضور این مربی بتوانیم در بازی های آسیایی جاکارتا و همچنین المپیک 2020 به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

اگر ما می خواستیم زودتر از این اقدام کنیم اجازه این کار را نداشتیم، چون بازیکنان دست باشگاه ها بودند و شرایطی برای انتخاب سرمربی تیم ملی امید وجود نداشت به هر صورت تیم امید با تیم بزرگسالان در اردوهای مقطعی حضور خواهند داشت تا بتوانیم نفرات برتر خود را برای جاکارتا انتخاب کنیم.

قرار است کرانچار ظرف یکی دو روز آینده به ایران بیاید و کار خود را با تیم ملی امید آغاز کند. وی از رزومه بسیار خوبی برخوردار است و با وجود چنین مربی ای می توانیم نتایج خوبی کسب کنیم. تمام تلاش ما بر این است که با حضور کرانچار ابتدا سهمیه المپیک کسب کنیم و در نهایت به بهترین نتایج ممکن در المپیک 2020 دست یابیم.

اردوهای تیم ملی امید از 25 اردیبهشت شروع خواهد شد. ما می خواهیم با قرار دادن چند دستیار ایرانی در کنار کرانچار از تجربیاتش خوب استفاده کنیم. البته قرار است این مربی یک یا دو دستیار نیز همراه خود به ایران بیاورد.