آرشیو دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۵۰۹۵
سینمای جهان
۱۲
عیادت

دیدار با اصغر شاهوردی

اصغر شاهوردی متولد 1336 در تهران و از صدابرداران قدیم سینمای ایران است. او در آبان ماه سال 1386 پس از بازگشت از لوکیشن فیلم «چراغی در مه» در یک سانحه رانندگی دچار آسیب دیدگی مغزی شد و پس از گذشت بیش از 10 سال از این حادثه مشکلات او همچنان ادامه دارد.

گویا بتازگی محمدمهدی احمدی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی به نمایندگی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عیادت اصغر شاهوردی صدابردار سینمای ایران که سال ها در بستر بیماری است، رفته.

به گزارش ایسنا، احمدی در این دیدار ضمن آرزوی سلامتی برای این هنرمند گفت: سینمای ایران مدیون هنرمندانی مانند آقای شاهوردی است.

احمدی ضمن آگاهی یافتن از روند درمانی اصغر شاهوردی و حمایتهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از او گفت: وضعیت درمانی آقای شاهوردی را به وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی گزارش خواهم کرد.

او افزود: به منظور بهبود وضعیت اصغر شاهوردی، این وزارتخانه نسبت به هزینه های گفتار درمانی و کار درمانی آقای شاهوردی حمایت کامل را می کند.

احمدی تاکید کرد: خوشبختانه زمینه بهبود وجود دارد و امیدواریم به لطف خدای متعال شاهد بازیابی سلامت ایشان باشیم. مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از تلاش های طاقت فرسا و دلسوزانه خانواده شاهوردی بویژه همسر او قدردانی کرد و افزود: قطعا نتایج این خدمات نزد خدای متعال محفوظ است و شما ثمره این فداکاری را در همین دنیا مشاهده خواهید کرد.

در این دیدار همسر اصغر شاهوردی ضمن ارائه توضیحاتی از مشکلات درمانی شاهوردی گفت: فردی که در زمینه هنر فعالیت می کند تنها متعلق به خود نیست و به جامعه هنری تعلق دارد.