آرشیو سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۹۲۲۲
شهرستان ها
۸

اولین جلسه شورای اداری در محل بخشداری فولادشهر تشکیل شد

فولادشهر - خبرنگار رسالت: اولین جلسه شورای اداری با حضور فرماندار لنجان و مسئولان بخش فولادشهر در محل بخشداری تشکیل شد.

مهدی صفرخانلو فرماندار لنجان گفت: نمی پذیرم که مسئولی در این شهرستان کم کار کند یا تحرک نداشته باشد چرا که مشکلات مردم بسیار است و ما در برهه ای سخت قرار داریم و مسئولیت سنگینی بر دوشمان است.

فرماندار لنجان افزود: مسئولان با تمام توان تلاش کنند،اگر نمی توانید یا نمی خواهید، مسئولیت به عهده نگیرید. همچنین مدیران برای کارمندان کم کارشان،چاره ای بیندیشند.صفرخانلو با بیان اینکه مشکلات شهرستانمان را خودمان حل کنیم،کسی دلسوز ما نیست، ادامه داد: شهرستان لنجان با 30هزار نفر جوان بیکار،رتبه اول بیکاری در استان اصفهان است.علاوه بر این، 53 پروژه نیمه کاره در شهرستان لنجان داریم که یک دهه از کلید خوردن آن ها می گذرد.وی با اهمیت دادن به حوزه سرمایه گذاری در بخش خصوصی گفت: وظیفه ما این است که سرمایه گذار را کمک کنیم تا اشتغال ایجاد شود چرا که بدون شغل نمی توان زندگی کرد.

فرماندار لنجان از اداره ها خواست به سمت سرمایه گذاری در بخش خصوصی حرکت کنند و خالصانه برای مردم وقت بگذارند.دهقان خدابنده بخشدار فولادشهر گفت:با توجه به تازه تاسیس شدن بخشداری در فولادشهر نیاز به چارت اداری ساماندهی شده داریم و پیگیر آن هستیم.