آرشیو دو‌شنبه ۱۲‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۴۱۷۴
سیاست
۳
چهره

واکنش «تئوریسین اصولگرایان» به حواشی فیضیه قم

ازغدی طلبکار شد

یک سخنرانی از «حسن رحیم پور ازغدی» همه چیز را به هم ریخت. بیش از یک هفته اغلب رسانه ها واکنش های مربوط به سخنرانی او در مراسم فیضیه قم را پوشش دادند. دو مرجع تقلید شیعه، آیات نوری همدانی و مکارم شیرازی مواضع تندی نسبت به او اتخاذ کردند. ازغدی هم مدتی سکوت را بر صحبت ترجیح داد اما بالاخره پس از ادامه واکنش ها در سخنرانی روز گذشته خود به حواشی اتفاق افتاده واکنش نشان داد.

حسن رحیم پور ازغدی که علاوه بر سخنرانی در مراسم های مختلف در شورای عالی انقلاب فرهنگی هم عضویت دارد در دوره معرفت رضوی دانشگاه آزاد اسلامی در جمع دانشجویان با این پرسش مواجه شد «شما گفتید ریشه سکولاریسم در حوزه است، آیا با مواضع برخی مراجع نظر شما تغییر کرده است؟» ازغدی در پاسخ به این پرسش گفت که احتمال می دهد تمامی سخنانش در مدرسه فیضیه مطالعه نشده و تمامی فیلم سخنرانی دیده نشده است.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 990,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.