آرشیو سه‌شنبه ۲۲ امرداد ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۵۷
ورزشی
۹

اخبار کوتاه از فوتبال

سرمربی استقلال قصد کناره گیری دارد؟!

ظهر دیروز و در فاصله چند دقیقه دو خبر از داخل ایران و سپس در ایتالیا منتشر شد که بی ارتباط به هم نبود. خبر اول بازگشت میلیچ مدافع اهل کرواسی از ایران به کشورش و خبر دوم گزارشی کوتاه از جانلوکا دی مارتزیو روزنامه نگار مشهور ایتالیایی که قبل از حضور آندره آ استراماچونی سرمربی استقلال در ایران موثق ترین خبرها را در مورد او منتشر کرده است.

دی مارتزیو در مطلب تازه ای که در وبسایت خود منتشر کرده از تصمیم احتمالی سرمربی ایتالیایی استقلال برای جدایی پرده برداشته و چنین نوشته است: آندره آ استراماچونی سرمربی سابق اینتر بعد از اصطکاک ها و اختلاف هایی که با باشگاه استقلال در مورد جذب بازیکنان می بیند در 48 ساعت آینده، در مورد آینده خودش تصمیم گیری می کند. این سرمربی ایتالیایی که 70 روز پیش به ایران آمده و علی رغم اینکه مردم ایران به او محبت داشته اند و هواداران دوستش دارند دلایل جدایی را بررسی می کند. تنها دیاباته از لیست او خریداری شده است و بازیکنانی چون درامه، میلیچ و پوچیارلی به استقلال نپیوسته اند.

با این اوضاع باید در انتظار یکی دوروز آینده بود. آیا استراماچونی با این حرکت به دنبال تغییر مثبت در روند کاری در باشگاه استقلال است یا واقعا یک و نیم ماه فعالیت در ایران او را به این نتیجه رسانده که نمی تواند با وضعیت فعلی به کار ادامه بدهد.

قرارداد امید ابراهیمی با الاهلی قطر فسخ شد

روزنامه الوطن قطر در گزارشی نوشت که قرارداد امید ابراهیمی با باشگاه الاهلی با توافق دو طرفه فسخ شده است. بر این اساس با جذب شین لوری مدافع اهل استرالیا سهمیه 4 بازیکن خارجی تیم الاهلی تکمیل شده و با این شرایط امید ابراهیمی جایی در ترکیب تیم قطری ندارد. امید ابراهیمی در فصل 2018 راهی تیم الاهلی شده بود و قراردادی دو ساله با این باشگاه قطری داشت. ابراهیمی در 21 بازی برای الاهلی به میدان رفت و موفق به زدن 4 گل شد. وی در اردوی پیش فصل الاهلی در هلند هم حضور داشت.