آرشیو یکشنبه ۱۳ امرداد ۱۳۹۸، شماره ۳۴۹۲
حوادث
۱۱

شلیک پلیس برای دستگیری سارق فراری

شرق: سارق سابقه دار که قصد داشت از دست ماموران فرار کند، با شلیک پلیس متوقف و دستگیر شد.

سرهنگ عباس واعظی، رئیس کلانتری 114 غیاثی، در این باره توضیح داد: ماموران عملیات کلانتری بامداد روز جمعه در پی تماس های شهروندی با مرکز فوریت های پلیسی 110 از وقوع سرقت در محدوده اتوبان محلاتی باخبر و با حضور سریع در محل با مردی 45ساله روبه رو شدند که در حال ارتکاب سرقت از یک خودروی پژو 206 پارک شده داخل کوچه بود.

او ادامه داد: متهم با دیدن ماموران پلیس از محل گریخت. ماموران کلانتری در تعقیب و گریز سه دقیقه ای به صورت پیاده در محدوده اتوبان محلاتی و با استفاده از قانون به کارگیری سلاح، دو پای متهم را هدف شلیک دو گلوله قرار دادند که بعد از مجروحیت های سطحی پیش آمده برای متهم، از او یک دستگاه ضبط و باند سرقتی، کشف و ضبط شد. وی افزود: در ادامه پرونده ای در این زمینه تشکیل و برای انتقال متهم به بیمارستان برای سیر مراحل درمانی اقدام شد. همچنین دو شاکی متهم نیز شناسایی و به کلانتری فراخوانده شدند که پس از طرح شکایت از متهم، پرونده تکمیل شد و در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

بنابر این گزارش، تحقیقات درباره سایر سرقت های احتمالی متهم در جریان است و متهم نیز تا درمان کامل در بیمارستان بستری خواهد بود.