آرشیو سه‌شنبه ۲۲ امرداد ۱۳۹۸، شماره ۵۴۵۵
فرهنگ: سینمای جهان
۱۲

البا پدر بیمار فیلم وسترن

منبع: هالیوود ریپورتر

بازیگران سیاهپوست هالیوودی فعالیت های هنری شان را گسترش می دهند. ادریس البا یکی از آنهاست که این روزها چندین قرارداد بازی در تعدادی فیلم مهم را دارد. تازه ترین فیلمی که او قرار است بازی کند، «گاوچران های بتونی» نام دارد. البا در کنار بازی در فیلم، تهیه کننده آن هم هست. او و همکارانش در این فیلم، از آن به عنوان یک وسترن خاص نام می برند.

کلید فیلمبرداری این وسترن خاص، همین روزها در شهر نیویورک زده می شود. فیلمنامه اقتباسی این وسترن اکشن با نگاهی به داستان نول گرگ نری به نام «گاوچران گتو» نوشته شده است. داستان یادشده درباره نوجوانی به نام کول است که برای شروع یک زندگی تازه همراه پدر بیمار خود راهی شمال فیلادلفیا می شود. در همین محل است که او با فرهنگ گاوچران ها و نوع زندگی خاص آنها آشنا می شود. خشونت و فقر از جمله چیزهایی است که این نوجوان را به درک تازه ای از زندگی می رساند.

کیبل مکلاگلین نقش نوجوان داستان را به عهده دارد و البا پدر بیمار او خواهد بود. ریکی استاب گاوچران های بتونی را براساس فیلمنامه ای که خودش نوشته، کارگردانی می کند. هنوز زمان نمایش عمومی این وسترن اجتماعی تعیین نشده است.