آرشیو سه‌شنبه ۲۲ امرداد ۱۳۹۸، شماره ۵۴۵۵
حوادث
۱۹

آزار شیطانی زن جوان در باغ

رئیس کلانتری باقرشهر تهران از دستگیری چهار جوان در رابطه با آزار و اذیت زن جوانی در یکی از باغ های این محدوده خبر داد.

به گزارش جام جم، سرگرد داوود آقازاده در این باره گفت: حوالی ساعت 5 صبح روز جمعه 18 مرداد زنی جوان در حالی که هراسان و گریان بود، وارد کلانتری شد و در اظهارات خود به ماموران پلیس گفت، از سوی چهار جوان مورد تعرض قرار گرفته است. زن جوان درباره این اتفاق افزود: شب گذشته در حالی که قصد بازگشت به خانه را داشته در منطقه افسریه توسط چهار جوان که سوار یک خودروی پژو 206 بودند و همراه خود قمه و سلاح سرد داشته اند، ربوده شده است. این چهار نفر پس از ربودنش، او را به باغی در همین محدوده برده اند و مورد آزار و اذیت قرار داده اند.

وی با اشاره به واکنش سریع ماموران پلیس و دستگیری این چهار نفر، عنوان کرد: زمانی که این شکایت طرح شد ماموران بلافاصله رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و وارد عمل شدند. آنان با حضور به موقع در باغ، هر چهار نفر را در محل همان باغ دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

به گفته وی خودروی 206 که ربودن زن جوان با این وسیله انجام شده بود، نیز از همین باغ کشف شد و متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شده اند.

متهمان در تحقیقات مقدماتی مدعی شدند، به خاطر اختلافاتی که با این زن داشته اند او را ربوده اند که تحقیقات درباره ادعای آنها ادامه دارد.