آرشیو چهارشنبه ۲۳ امرداد ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۵۸
شهرستان ها
۷

خبرنگاران یک زن زندانی را در یاسوج آزاد کردند

به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار، یک زن زندانی در زندان یاسوج با کمک مالی و حمایت جمعی از خبرنگاران کهگیلویه وبویراحمد آزاد شد.

این زن سرپرست خانوار با چهار سر عائله به دلیل نداشتن توان مالی در پرداخت اجاره خانه ، توسط صاحب خانه به زندان افتاده بود.

جمعی از خبرنگاران با حضور در اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان با پرداخت مبلغ بدهی این زن سرپرست خانوار، موجبات آزادی وی را از زندان فراهم کردند.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه وبویراحمد همچنین گفت: 50 زندانی غیرعمد این استان با تلاش خیرین و ستاد دیه استان و کمیته های صلح و سازش و نیز رضایت شاکیان بمناسبت عیدهای سعید غدیرخم و قربان در آستانه آزادی و رهایی از زندان هستند.

اسماعیل جمیاری اظهار داشت: آیین جشن آزادی این تعداد زندانی غیرعمد برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: میزان بدهی این 50 زندانی غیرعمد افزون بر 17 میلیارد ریال بود که حدود 10 میلیارد ریال ان توسط خیرین و کمیته های صلح و سازش و با جلب رضایت شاکیان به بدهکاران بخشیده شد.

جمیاری تصریح کرد: مبلغ مابقی نیز توسط خیرین و ستاد دیه مرکزی و استانی تامین شد.

وی گفت: تعداد 48 نفر از این تعداد مرد و 2 تن نیز زن هستند.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: هم اینک بیش از 500 زندانی غیرعمد در سطح استان نیازمند کمک خیرین و جلب رضایت شاکیان برای رهایی از بند زندان هستند.