آرشیو چهارشنبه ۲۳ امرداد ۱۳۹۸، شماره ۹۵۶۶
ورزشی
۱۱

گوناگون

تمجید از اسطوره ایرانی

یک نشریه ایتالیایی ضمن تمجید ازاسطوره فوتبال ایران، اورا به بمب افکنی تشبیه کرد که حتی فوق ستاره تیم ملی پرتغال هم به گردش نرسیده است. روزنامه ایل فوگلیو در گزارشی با تیتر علی دایی؛ بمب افکنی نسبتا ناشناخته که حتی رونالدو به گردش نرسیده است، نوشت: دایی نقش مهمی در پیروزی تیم ملی  ایران مقابل آمریکا در جام جهانی 1998 داشت، او همچنین در لیگ آلمان نیز بازی کرد، اما اسطوره ای محلی باقی ماند. هیچ کس به اندازه دایی دربازی های ملی گلزنی نکرده است.    

تمرین حدادی در فنلاند

 قهرمان پرتاب دیسک آسیا با هدف آغاز دور جدید تمرینات آماده سازی خود به  فنلاند رفت. احسان حدادی این دوره اردویی را به مدت 22 روز زیر نظر مک ویل  مربی تخصصی خود سپری می کند و در جریان تمرینات همین اردو در یک مسابقه بین المللی دربلژیک نیز شرکت خواهد کرد.    

سفر قوی ترین وزنه بردار

 قوی ترین وزنه بردارمعلول جهان برای حضور در نشست خبری ستاد پارالمپیک 2020 امروز به توکیو سفر خواهد کرد.سیامند رحمان درپارالمپیک ریو با مهار وزنه 310 کیلوگرمی تاریخ ساز شد.     

  میداوودی از فوتبال رفت

 میلاد میداوودی مهاجم پیشین تیم های  استقلال اهواز، استقلال و سایپا که در دو فصل گذشته با پیراهن تیم نفت به میدان رفت، از فوتبال خداحافظی کرد.    

 ابراهیمی در لیگ قطر ماند

امید ابراهیمی فصل آینده درلیگ ستارگان قطر بازی خواهد کرد و قصد بازگشت به ایران را ندارد. این بازیکن درمذاکراتی که با باشگاه الوکره داشته به توافقات اولیه دست پیدا کرده و به احتمال زیاد فصل آینده برای این تیم در لیگ ستارگان بازی خواهد کرد.    

درخواست مسی از نیمار

لیونل مسی به تازگی با نیمار به منظور متقاعد کردنش برای حضور در تیم بارسلونا، تماس گرفته است.مسی دراین تماس به نیمارگفت: لطفا به جای رفتن به مادرید به بارسلونا بیا.   

 ویلموتس به تهران می آید

 ویلموتس برای آغاز مرحله جدید اردوی تیم ملی فوتبال ایران و تماشای بازی های لیگ برترهفته آینده به ایران می آید.تیم ملی نخستین بازی خود درمرحله دوم مقدماتی جام جهانی قطررا 19 شهریورمقابل تیم ملی هنگ کنگ برگزار می کند.  

جدایی ملی پوش فوتسال

 به دنبال چند پیشنهاد از تیم های مطرح اروپایی به سپهرمحمدی سنگربان تیم فوتسال گیتی پسند و تیم ملی ایران، این بازیکن پس از توافق با مدیران باشگاه گیتی پسند از جمع شاگردان حمید بی غم جدا خواهد شد .