آرشیو چهارشنبه ۲۳ امرداد ۱۳۹۸، شماره ۵۴۵۶
فرهنگ: سینما و تئاتر
۱۱

راش

حضور قطعی نصیریان در فیلم مهرجویی

نقش آفرینی علی نصیریان در فیلم سینمایی «لامینور» به کارگردانی داریوش مهرجویی قطعی شد. به گزارش مهر و به نقل از روابط عمومی این طرح، با بسته شدن قرارداد علی نصیریان، این بازیگر پیشکسوت سینما بار دیگر در فیلمی از داریوش مهرجویی بازی خواهد کرد. به این ترتیب لامینور، ششمین همکاری نصیریان و مهرجویی پس از فیلم های گاو، پستچی، آقای هالو، دایره مینا و مدرسه ای که می رفتیم خواهد بود. لامینور به کارگردانی داریوش مهرجویی با طراحی گریم عبدا... اسکندری، مدیریت فیلمبرداری بهرام بدخشانی، با نویسندگی مشترک وحیده محمدی فر و داریوش مهرجویی به تهیه کنندگی رضا درمیشیان جلوی دوربین خواهد رفت.

نقش دوگانه کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز جدیدترین بازیگری است که به «آقازاده» به تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی پیوست.

به گزارش جام جم، در هفته های قبل مهدی سلطانی، امین تارخ، امین حیایی و جمشید هاشم پور هنرمندانی بودند که به عنوان بازیگران اصلی سریال شبکه نمایش خانگی آقازاده معرفی شدند.

کامبیز دیرباز در این اثر نقشی دوگانه ایفا می کند؛ چهره ای به ظاهر خشن و تند دارد که کلید ماجرا به دست اوست. این بازیگر 44 ساله سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر در سال 82 برای بازی در فیلم دوئل احمدرضا درویش به دست آورد. دیرباز پیش از این در پیکسل با حامد عنقا و در پشت بام تهران و زیر پای مادر با بهرنگ توفیقی همکاری داشته است.