آرشیو چهار‌شنبه ۲۳ امرداد ۱۳۹۸، شماره ۵۴۵۶
زندگی
۱۳

حق با شماست

# بهشهر - فضای سبز

 عطار از بهشهر: در شرق شهرستان بهشهر کمبود فضای سبز و پارک به یکی از معضلات اصلی شهروندان این منطقه تبدیل شده و شهرداری اقدامی در این زمینه نکرده است.

#شهریار - پلیس

 حاجیلو از شهریار: از نیروی انتظامی محترم خواهشمندیم گشت های بیشتری را در منطقه شهریار داشته باشد و امنیت را که باتوجه به این که اخیرا دزدی در این منطقه زیاد شده است، به شهریار بازگرداند.

# اتوبوس - تشکر

 جلیلی از تهران: از مسوولان شرکت واحد بابت نصب سیستم اعلام نام ایستگاه در اتوبوس های تندرو کمال تشکر و قدردانی را دارم.

# اعتراض - آسفالت

 علیزاده از تهران: با وجود اعتراض های فراوان بابت آسفالت بلوار رحیمی و تختی، هیچ گونه توجهی به این درخواست نشده است. چرا؟

# زباله - تفکیک

 قریشی از تهران: چرا شهرداری تهران اقدامی بابت نصب سطل های مخصوص تفکیک زباله در سطح شهر صورت نمی دهد؟ کماکان سیستمی ناکارآمد در شهر دایر است و هیچ توجهی به حفظ محیط زیست نمی شود.

# مترو - تاخیر

 سلطانی از تهران: حرکت قطارهای مترو در روزهای تعطیل با تاخیر و فاصله زمانی زیادی انجام می شود که این موضوع باعث بی میلی مسافران برای استفاده در روزهای تعطیل شده است.

# گزارش - فساد

 نصیری از مشهد: از قوه محترم قضاییه بابت حمایت و تشویق شهروندانی که گزارش های فساد را اعلام و برملا می کنند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

#پلیس_ مزاحمت

عبادی از تهران:پارک دوبله خودروها در خیابان شهید حسینی134 تهرانپارس به مشکل بزرگی برای ساکنان این خیابان بدل شده است.

 حد فاصل خیابان رشید تا خیابان صادقی این مشکل بیشتر است از پلیس راهور تقاضا داریم با گشت دراین خیابان آسایش را به ساکنان این خیابان برگرداند.