آرشیو یکشنبه ۲۷ امرداد ۱۳۹۸، شماره ۵۴۵۹
جامعه
۱۸

افزایش تصادفات ناوگان حمل و نقل عمومی

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: به دلیل ناکارآمدی سامانه سپهتن، تصادفات ناوگان حمل و نقل عمومی نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

به گزارش ایلنا، سردار کمال هادیانفر درباره نصب سامانه های کنترلی بر نفتکش ها افزود: سامانه سپهتن روی 15 هزار اتوبوس نصب است و تقریبا اتوبوس های نوشماره نیز از آن برخوردار هستند.

وی با بیان این که قرار است این سامانه در ناوگان حمل و نقل باری نیز مورد استفاده قرار گیرد، ادامه داد: پس از تجهیز ناوگان حمل و نقل باری به این سامانه قطعا این سامانه برای نفتکش ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

رئیس پلیس راهور ناجا عنوان کرد: البته بخشی از سامانه سپهتن ناکارآمد شده، بنابراین نیازمند این است که تغییراتی در آن صورت گیرد. به دلیل ناکارآمدی این سامانه تصادفات ناوگان حمل و نقل مسافربری نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. سردار هادیانفر با بیان این که باید اصلاحاتی در سامانه سپهتن ایجاد شود، بیان کرد: از همین رو تفاهماتی را با وزارت راه و شهرسازی داشتیم و جلساتی را با سازمان راهداری برگزار کرده ایم و مدل های توسعه یافته این سامانه را در دستور کار قرار دادیم و ان شاء الله به زودی اجرایی خواهد شد.