آرشیو یکشنبه ۲۷ امرداد ۱۳۹۸، شماره ۵۴۵۹
ورزش
۱۷

فوتبال اروپا

رکوردتازه لواندوفسکی در بایرن

فصل جدید رقابت های بوندس لیگا برای هواداران بایرن مونیخ چندان خوب شروع نشد. شاگردان نیکو کواچ در اولین بازی فصل خود در ورزشگاه آلیانس آره نا از هرتابرلین پذیرایی کردند و در نهایت با نتیجه 2-2 متوقف شدند. هر دو گل باواریایی ها را در این بازی روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی این تیم به ثمر رساند. به گزارش کیکر، این برای پنجمین فصل پیاپی است که لواندوفسکی موفق به زدن گل نخست فصل بوندس لیگا می شود که این یک رکورد در تاریخ این رقابت ها است. پیش از این اشتفان کیسلینگ از بایر لورکوزن و کلاس یان هونتلار از شالکه با زدن چهار بار گل افتتاحیه فصل، رکورددار بودند که لواندوفسکی توانست این رکورد را به نام خود ثبت کند.

اینتر به دنبال یک بازیکن دیگر منچستر

آنتونیو کونته با وجود خرید روملو لوکاکو از منچستر، اما همچنان در فکر تقویت خط حمله تیمش است. 

آن طور که کالچو مرکاتو خبر داده، اینتری ها به دنبال جذب الکسیس سانچس، هافبک شیلیایی منچستریونایتد هستند. اینتری ها پس از آن که در خرید ادین ژکو ناکام ماندند و این بازیکن با رمی ها تمدید کرد، به دنبال هافبک نیمکت نشین منچستر هستند. این در حالی است که سانچس در برنامه های اوله گنار سولسشر برای فصل جدید لیگ برتر جایی ندارد. با توجه به رقم بالای دستمزد هفتگی سانچس، یونایتدها می خواهند هر چه زودتر این بازیکن را به فروش برسانند.

 جزئیات قرارداد کوتینیو با مونیخی ها

در روزهایی که خبر انتقال کوتینیو به پاری سن ژرمن و معاوضه او با نیمار مطرح بود، به یک باره اعلام شد این هافبک برزیلی سر از بایرن مونیخ در آورد. این در حالی است که تا پیش از این گمانه زنی زیادی در این باره منتشر نشده بود. بنا به گزارش بیلد، کوتینیو با قراردادی قرضی به جمع شاگردان کواچ اضافه شد. بنا بر این گزارش، بایرن مونیخ برای یک فصلی که کوتینیو را از بارسلونا قرض گرفته، 20 میلیون یورو به این باشگاه پرداخته است و این گزینه را دارد که در ازای 120 میلیون یورو، این بازیکن را به صورت قطعی از کاتالان ها بخرد. همچنین مقرر شده که باوارایی ها سالانه 12 میلیون یورو هم به کوتینیو حقوق بدهند.