آرشیو یکشنبه ۲۷ امرداد ۱۳۹۸، شماره ۵۴۵۹
زندگی
۱۳

حق با شماست

#  مسیر _ اتوبوس

بهنام فر از تهران : آسفالت قسمت عبور مخصوص اتوبوس های تندرو در خطوط یک و سه، پر از چاله و دست انداز است. البته وضعیت ایستگاه های این خطوط نیز چندان مناسب نیست.

# میوه _ تابستان

والی از ارومیه:قیمت میوه های تابستانی بسیار گران است و خریداری این میوه ها از عهده اقشار ضعیف خارج شده است.

# کارت _ ملی

قاسمی از تهران:اخیرا صدور کارت ملی حدود یک سال طول می کشد و با توجه به طولانی بودن این زمان، شهروندان بدون کارت با مشکلات بسیاری روبه رو می شوند.

#خودرو _ قیمت

عامری از نور:خودروسازان هر دفعه برخی امکانات را از یک خودرو برمی دارند تا قیمت آن خودرو افزایش نداشته باشد، این در حالی است که برخی از این موارد در حفظ و تامین جان مردم مهم و ضروری است.

# اتوبوس - کولر

خزایی از تهران:اتوبوس های خط والفجر - بهارستان فاقد سیستم سرمایشی است و با توجه به هوای گرم شهر تهران، استفاده از این اتوبوس ها سخت و غیرممکن است.

#وعده _ خودروساز

امیری از قزوین: با وجود ادعای خودروسازان مبنی بر تحویل خودروهای ثبت نام شده و عرضه چند ده هزار خودرو در بازار، ولی بازار خودرو هیچ واکنشی به این موضوع نشان نداده است و گاهی شاهد افزایش قیمت خودرو نیز هستیم.

# موتور - دود

شجاعی از تهران: شهرداری تهران چرا درباره موتورسیکلت های دودزا که چند برابر یک خودرو آلودگی تولید می کنند هیچ فکری نمی کند؟

# صاحبخانه _ خوب

سلگی از تهران: متاسفانه برخی صاحبخانه ها بدون هیچ مهر و مروتی اجاره مسکن سال جدید را خیلی  افزایش داده اند و با توجه به وضعیت نه چندان خوب مردم، تامین اجاره های سنگین از عهده ایشان برنمی آید.

این در حالی است که دولت هیچ دخالتی در بازار مسکن ندارد و مردم بی بضاعت را به حال خود رها کرده است.