آرشیو دوشنبه ۲۸ امرداد ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۶۲
ورزشی
۹

غیبت معنادار عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در جلسات!

یکی از اعضای هیئت رئیسه و اجرایی کمیته ملی المپیک چندماهی است که به دلیل برخی مسائل حضوری در نشست های این کمیته ندارد و همچنان هم این روند را ادامه می دهد.

محمد علیپور عضو همیشه غایب در جلسات ماه های اخیر هیئت رئیسه و اجرایی کمیته ملی المپیک بوده است. آخرین حضور وی در نشست هیئت رئیسه و اجرایی کمیته ملی المپیک مربوط به اوایل اردیبهشت ماه می شود. بعد از آن علیپور باوجود دریافت دعوتنامه و مطلع شدن از محورهای نشست، در هیچ یک از جلسات هیئت اجرایی شرکت نکرد.

به طور حتم دلیل غیبت های ممتد و ادامه دار علیپور در نشست های هیئت رئیسه و اجرایی کمیته ملی المپیک مشغله های کاری و دغدغه های وی در فدراسیون انجمن های ورزشی نیست. به نظر می رسد رئیس این فدراسیون در اعتراض به روند نشست ها و چگونگی تصمیم گیری در آنها، غایب بودن را بر حضور ترجیح داده است.

علیپور در دوره مدیریت گذشته کمیته ملی المپیک هم عضو اجرایی بود و به جز موارد خاص، حضور همیشگی در نشست ها داشت. وی سال گذشته و در اولین سال دوره مدیریت فعلی کمیته ملی المپیک هم حضور منظم در نشست های هیئت اجرایی داشت اما همزمان با آغاز سال دوم این دوره و در اعتراض به برخی مسائل، تغییر رویه داد.

محمد علیپور در چهل و سومین نشست هیئت رئیسه و اجرایی کمیته ملی المپیک که روز گذشته برگزار شد نیز غایب بود. وی دی ماه سال گذشته در مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن های ورزشی برای سومین دوره متوالی ریاست این فدراسیون را عهده دار شد.