آرشیو دوشنبه ۲۸ امرداد ۱۳۹۸، شماره ۵۴۶۰
ورزش
۴

اردوی استقلال بازهم مثل سال های قبل در آستانه آغاز لیگ با حاشیه همراه شده است

عجب بلبشویی!

مازیار فیروزی

 استقلال تهران همچنان دستخوش حوادث زیادی است. روز گذشته امیرحسین فتحی، مدیرعامل این باشگاه با آندره آ استراماچونی، سرمربی این تیم جلسه ای برگزار کرد. در این جلسه فتحی گلایه داشت که چرا باید مربی ایتالیایی ناگهان حرف های جدیدی بزند و شرایط جدیدی برای کار در استقلال داشته باشد. گلایه مدیرعامل استقلال بیشتر از سباستین دستیار استراماچونی است. فتحی معتقد است بخش عمده ای از جنجال ها زیر سر اوست؛ چون مربی ایتالیایی را تحت تاثیر قرار می دهد.

در این بین اما بازیکنان استقلال هم شاکی شده اند. آنها از وضعیت موجود دلخور هستند و می گویند چرا مدیریت باشگاه باید طوری عمل کند که در آستانه فصل جدید این قدر جو بد باشد؟ همه آنها در روزهای گذشته یک سوال مشترک داشته اند که آیا استراماچونی در استقلال می ماند یا نه؟ بازیکنان دوست دارند جواب این سوال را بدانند تا حداقل تکلیف شان روشن شود. به نظر بازیکنان مدیریت استقلال می توانست بهتر عمل کند و حداقل استراماچونی را به حال خود نگذارد که به ناگهان او این قدر طغیان کند و از جدایی حرف بزند. جلسه دیروز فتحی و مربی ایتالیایی خیلی دیر برگزار شد و اگر همین جلسه یک هفته قبل برگزار می شد شاید خیلی شایعات و حواشی درست نمی شد.

بازیکنان معتقدند در سال های گذشته همین مشکلات و حواشی پیش از فصل باعث شد تا شروع خوبی در لیگ برتر نداشته باشند و از قضا امسال هم دقیقا همان شرایط پیش آمده است.

در هر صورت با توجه به فشاری که از داخل تیم و بیرون تیم وجود دارد، امیرحسین فتحی تصمیم گرفته در صورت ادامه همکاری استراماچونی با استقلال، جلسات هفتگی با او برگزار کند تا دیگر مشکلات روی هم انباشته نشود. مربی ایتالیایی به دنبال امکانات بهتر است. او همچنین باشگاه را تحت فشار گذاشته تا دو بازیکن خارجی دیگر جذب کنند. استراماچونی علاوه بر میلیچ که در تهران است، یک هافبک وسط و یک فوروارد هم می خواهد. در حال حاضر بزرگ ترین نگرانی فتحی جور کردن پول برای جذب بازیکنان خارجی است. از سویی بازیکنان داخلی هم حساسیت زیادی روی این مساله دارند. حالا تصور کنید علاوه بر این حواشی ایجاد شده، آنها متوجه شوند باشگاه بازیکنان خارجی گرانقیمت هم جذب کرده است. در آن صورت چه اتفاقی می افتد؟!