آرشیو چهارشنبه ۳۰ امرداد ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۶۳
شهرستان ها
۷

تحویل 2 هزار سند املاک علوی به مردم مراوه تپه

با حضور سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در مراوه تپه در منتهی الیه شرق استان گلستان، 2 هزار سند املاک مسکونی و زراعی به مساحت 11 میلیون و 630 هزار و 869 متر مربع را به مردم این شهرستان اهدا کرد.

در این مراسم که در روستای چنارلی مراوه تپه برگزار شد رئیس بنیاد مستضعفان گفت: در واگذاری اخیر 2 هزار سند شامل 830 سند مسکونی و 1170 فقره سند زراعی به مساحت 11 میلیون و 630 هزار و 869 متر مربع به ارزش 736 میلیارد ریال به صورت رایگان به مردم واگذار شد.

وی با بیان اینکه واگذاری این اراضی در قالب قراردادی به مردم انجام شده و اسناد مالکیت قطعی به حساب نمی آید اظهار داشت: مردم برای دریافت سند قطعی مالکیت باید به ادارات ثبت اسناد مراجعه کنند.

فتاح از مردم درخواست کرد نسبت به تشکیل پرونده برای بهره مندی از اراضی واگذار شده و نیز دریافت سند مالکیت اقدام کنند.

فتاح در این بازدید با تاکید بر تلاش بنیاد برای بهره برداری سریعتر از بیمارستان علت طولانی شدن عملیات ساخت این پروژه را مشکلات اقتصادی و تورم اعلام کرد و گفت: با این حال بنیاد مستضعفان تلاش می کند با تامین اعتبارات مورد نیاز این پروژه را برای استفاده مردم به بهره برداری برساند.

وی از دستگاه ها و نهادهای خدمات رسان مراوه تپه از جمله آب، برق و گاز و شهرداری خواست برای ایجاد انشعاب های مورد نیاز این مرکز درمانی همکاری کنند.