آرشیو چهارشنبه ۳۰ امرداد ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۶۳
شهرستان ها
۷

تولید 150 واگن مترو در زرند

مدیرعامل گروه صنعتی پلور سبز آغاز عملیات اجرایی قرارداد تولید 150 واگن مترو اصفهان توسط کارخانه واگن سازی زرند در آینده ای بسیار نزدیک خبر داد.

سید کیوان امام در دیدار با فرماندار زرند واردات بی رویه واگن های نو و دست دوم به داخل کشور را فاجعه ای برای اقتصاد مقاومتی و رونق تولید داخل دانست و تصریح کرد: کارخانه واگن سازی زرند با دارا بودن ظرفیت تولید بیش از هزار دستگاه واگن باری در سال، می تواند پیمانکار بسیار مطلوب و قدرتمندی برای تامین صد درصدی نیازهای ریلی استان کرمان باشد.

امام در این راستا اظهار داشت: رایزنی های متعددی با شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان جهت تامین و تولید بیش از 2000 واگن باری طی دو سال برای شرکت مذکور توسط کارخانه واگن سازی زرند انجام شده و امیدواریم با انعقاد این قرارداد گامی بلند در راستای توسعه شهرستان و اشتغالزایی بالای 100 نفری برای جوانان جویای کار زرندی برداشته شود.

مدیرعامل کارخانجات واگن سازی پلور سبز همچنین اشتغالزایی بیش از 60 نفری را با آغاز عملیات اجرایی تولید مترو برای اصفهان، پیش بینی کرد.

علی صادق زاده فرماندار زرند نیز با بیان اینکه مشکل اصلی کارخانه واگن سازی زرند در پرداخت و وصول نشدن مطالبات است، تصریح کرد: به منظور ایجاد تمرکز و سرعت بخشی به انجام پروژه های واگن سازی و ریلی، تیم اجرایی شهرستان با تمام توان از کارخانه واگن سازی زرند حمایت ویژه خواهد کرد.