آرشیو چهارشنبه ۳۰ امرداد ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۶۳
شهرستان ها
۷

پیگیری خبرنگار کیهان قطع برق روستا را برطرف کرد

شهرکرد - خبرنگار کیهان: چندی پیش سارقان سیم های برق روستای «تبرک سفلی میان رودان» در بخش بازفت از توابع شهرستان کوهرنگ را به سرقت برده و اهالی این روستا در خاموشی مطلق به سر می بردند.

خبرنگار کیهان قطعی برق این روستا را به اطلاع مسئولان شرکت برق استان چهارمحال و بختیاری رساند و از آنها درخواست کرد که تلاش کنند تا برق اهالی روستای یاد شده مجددا وصل شود.

با توجه به سخت گذر بودن روستای تبرک سفلی میان رودان در اولین فرصت وسایل و تجهیزات برق با پای پیاده به این روستا انتقال یافت و برق این روستا بار دیگر وصل شد.

برق روستای تبرک سفلی میان رودان به مدت 4 روز قطع بود. پس از وصل مجدد برق اهالی روستا در تماس تلفنی مراتب قدردانی خود را از پیگیری های خبرنگار کیهان و دستور حل مشکل توسط مسئولان شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری اعلام کردند. پاسدار غلامعباس غلامزاده فرمانده نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد برای جلوگیری از سرقت سیم و کابل های برق، نیروی انتظامی نسبت به دستگیری این گونه سارقان و کشف سیم ها، کابل ها و دیگر تجهیزات برق تلاش کرده و می کند اما شرکت توزیع نیروی برق استان باید از کابل های «خودنگهدار» استفاده کند.

وی افزود: سرقت این نوع کابل های برق غیرممکن است و اگر سارقان بخواهند این کابل ها را سرقت کنند با خطر مرگ روبه رو خواهند شد.