آرشیو چهارشنبه ۳۰ امرداد ۱۳۹۸، شماره ۴۶۸۵
ورزش
۱۸

جهان ورزش

بارسلونا برای من فراموش شد

ایسنا : هافبک برزیلی بایرن مونیخ از پیوستن به این تیم بسیارخوشحال است و ابراز امیدواری کرد که برای مدت طولانی دربایرن بماند. فیلیپ کوتینیوکه با قراردادی قرضی و یک ساله راهی بایرن مونیخ شده گفت: «دربارسلونا آن گونه که دوست داشتم و فکر می کردم کارها پیش نرفت. بارسلونا الان و درشرایط کنونی برای من فراموش شده است. امیدوارم که برای مدت طولانی در بایرن مونیخ باقی بمانم و بتوانم جام ها و افتخارات زیادی به دست آورم.»

دمبله 5 هفته خانه نشین شد

ایرنا : آسیب دیدگی مهاجم فرانسوی بارسلونا جدی است و این بازیکن تا 5 هفته نمی تواند تیمش را همراهی کند. در بازی بارسلونا برابراتلتیکو بیلبائو، عثمان دمبله با مصدومیت جدی مواجه شد و حالا برای بازگشت به میادین به 5 هفته زمان نیازدارد. با این شرایط وضعیت خط حمله بارسلونا در همین آغاز لیگ بحرانی شده است، چراکه لیونل مسی و لوئیس سوارز هم مصدوم هستند.

حمایت راشفورد از پوگبا

ایسنا : منچستر یونایتد دوشنبه شب در دیدار برابر ولورهمپتون با تساوی یک - یک متوقف شد و دو امتیاز ارزشمند را از دست داد. در این دیدار پل پوگبا یک پنالتی را از دست داد اما همبازی پوگبا از او حمایت کرد. مارکوس راشفورد در مورد این بازیکن گفت: «پوگبا درخواست زدن پنالتی را کرد و به همین سادگی پشت ضربه قرارگرفت اما متاسفانه از بخت بد او پنالتی اش به گل تبدیل نشد. هر بازیکنی احتمال از دست دادن ضربه پنالتی را دارد. اعتماد و اطمینان ما به پوگبا از دست نخواهد رفت.»

ساری مبتلا به ذات الریه شد

تسنیم : بنا براعلام باشگاه یوونتوس، مائوریتزیو ساری به دلیل ابتلا به بیماری ذات الریه تا زمان بهبود کامل قادربه مربیگری این تیم نیست. ساری برای آزمایش های بیشتر به مرکز پزشکی باشگاه رفت که مشخص شد به ذات الریه مبتلا شده است.

به دنبال اثبات در تیم ملی اسپانیا

فارس : سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا به دنبال اثبات قابلیت های خود به هواداران است. روبرتو مورنو که بعد از جدایی غافلگیر کننده لوئیس انریکه از هدایت تیم ملی اسپانیا جانشین او شد،گفت: «شک هواداران نسبت به توانایی من امری طبیعی است. من سوال هواداران که می پرسند روبرتو مورنو کیست؟ را خیلی خوب می فهم. اما تمام تلاشم را می کنم تا شایستگی ام را اثبات کنم. اسپانیا تحت هدایت من به شکلی هجومی بازی خواهد کرد و رقبا را تحت فشار قرار خواهد داد.»