آرشیو چهار‌شنبه ۳۰ امرداد ۱۳۹۸، شماره ۵۴۶۱
زندگی
۱۳

حق با شماست

#  کم فروشی- لبنیات

تقی نژاد از شیراز: کارخانه های تولیدی لبنیات متاسفانه به طور علنی کم فروشی می کنند و دولت نیز سکوت کرده است و گهگاه با جریمه های اندک، درآمدی کسب می کند.

# حقوق  - مدیران

شهروندی از اهواز: مگر حقوق کارمندان، کارگران و مستمری بگیران واضح و شفاف نیست که مسوولان  از افشا کردن حقوق های خود طفره می روند؟

#  آب و برق-خوزستان

محمودی از خوزستان: مشکلاتی نظیر فشار آب و گران بودن هزینه برق از معضلات اصلی شهروندان استان خوزستان است که با گرمای 50درجه دست و پنجه نرم می کنند.

#  طرح- ترافیک

حاجی از تهران: همه شهروندان و کارشناسان از وضعیت جدید طرح ترافیک ناراضی هستند و فقط شهرداری تهران به علت کسب درآمد از این طرح راضی است و از مواضع خود کوتاه نمی آید.

#  انتقال- ترافیک

قلندری از تهران: با طرح جدید زوج و فرد بار ترافیکی شهر تهران به سوی اتوبان ها سرازیر شده است و متاسفانه این اتوبان ها وضعیت مناسبی ندارند.

#  وخامت-فضای سبز

بلقار از تهران: از شهرداری منطقه 19 درخواست می شود به درختان خیابان علیار محمدی رسیدگی بیشتری کنند چراکه این درختان وضعیت مطلوبی ندارند.

# قوه - قضاییه

نیکی از تهران: از ریاست محترم قوه قضاییه درخواست می شود مبارزه با فساد را از درون قوه قضاییه شروع کند تا همه مفسدان بدانند این قوه تعارفی با کسی ندارد.

#  آموزش-بهداشت

یک شهروند: از وزارت بهداشت درخواست می شود پیشگیری و آموزش بهداشت کشور را با جدیت بیشتری دنبال کند تا علاوه بر کاهش بیماری ها در بلند مدت، هزینه های درمانی نیز کاهش پیدا کند. چرا که هرسال بی توجهی به پیشگیری هزینه های سنگینی را به کشور تحمیل می کند و مسوولان فقط به بخش درمان می پردازند.