آرشیو پنجشنبه ۳۱ امرداد ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۶۴
ورزشی
۹

شروع مسابقات ایران در والیبال قهرمانی نوجوانان جهان

تیم والیبال نوجوانان ایران از امروز به مصاف رقبایش در رقابت های قهرمانی جهان می رود.

رقابت های والیبال قهرمانی نوجوانان جهان 2019 در تونس از دیروز چهارشنبه به میزبانی پایتخت این کشور و در شهر تونس برگزار خواهد شد که تیم ملی ایران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در این رویداد جهانی حضور دارد و باید از امروز (پنج شنبه) در گروه B این مسابقات به مصاف حریفان برود.

تیم ملی ایران در دوره گذشته این رقابت ها با در اختیار داشتن بازیکنانی چون توخته و اسفندیار در بحرین به عنوان قهرمانی دست یافت و در این دوره نیز با در اختیار داشتن بازیکنان با تجربه ای چون مهران فیض امام دوست و امیرحسین توخته در دفاع وسط، بردیا سعادت و مهدی جلوه به عنوان پشت خط زن و دریافت کننده، از تیم های مدعی این دوره از مسابقات به شمار می رود.

تیم ملی ایران در حالی در گروه B این مسابقات با تیم های ایتالیا، چک، کلمبیا و بلغارستان هم گروه است که عملکرد قابل قبولی در رقابت های تدارکاتی پیش از شروع مسابقات داشت. شاگردان محمد وکیلی در بازی های تدارکاتی پیش از شروع مسابقات توانستند با نتایج 3 بر صفر، 3 بر 2 و 3 بر یک به ترتیب تیم های مصر، کوبا و برزیل را شکست دهند و تنها برابر تیم ملی ایتالیا با نتیجه سه بر صفر شکست خوردند.

برنامه بازی های تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در رقابت های قهرمانی جهان به این شرح است:

پنجشنبه 31 مرداد

*ایران - بلغارستان (ساعت 16:30)

جمعه یکم شهریور

* ایران- جمهوری چک (ساعت 16:30)

شنبه 2 شهریور

*ایران - کلمبیا (ساعت 16:30)

یکشنبه 3 شهریور

*ایران - ایتالیا (ساعت 20:00)