آرشیو پنجشنبه ۳۱ امرداد ۱۳۹۸، شماره ۴۴۴۵
ورزش
۱۴

کوتاه خبر

ویندسور جان، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفت وگو با رویترز گفت: زنان در همه کشورها از جمله ایران باید بتوانند در رقابت های انتخابی جام جهانی قطر که از چندی دیگر شروع می شود، وارد ورزشگاه شوند.

به فاصله 3 هفته مانده تا رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان 2019 در نورسلطان قزاقستان، پرویز هادی آزادکار وزن 125 کیلوگرم و یکی از بخت های اصلی مدال آوری برای ایران در این رقابت ها دچار مصدومیت شد.

محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، با بیان اینکه در شرایط فعلی امکان حضور بانوان جهت تماشای رقابت های باشگاهی فوتبال وجود ندارد، اعلام کرد: شرایط برای حضور بانوان در بازی های ملی فوتبال فراهم شده است و احتمالا از اولین بازی تیم ملی شاهد حضور بانوان در ورزشگاه آزادی خواهیم بود.

کمیته المپیک امریکا با ارسال نامه ای به تمام ورزشکاران این کشور هشدار داد آنها حق اعتراض در طول برگزاری بازی های المپیک و هنگام توزیع مدال ندارند.

گابریل کالدرون، سرمربی پرسپولیس، در نشست خبری پیش از بازی با پارس جنوبی جم گفت: من به تیم خودم خیلی اعتماد دارم و از بازیکنان داخلی ام خیلی راضی هستم.

مریم منظمی نایب رییس بانوان فدراسیون کشتی روز چهارشنبه از سمت خود استعفا کرد. منظمی گفته است استعفایش دلیل خاصی ندارد.

مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال، در آستانه آغاز لیگ برتر گفت: معتقدیم همه باید از فوتبال لذت ببرند. بلیت الکترونیکی باید بیرون ورزشگاه ها خریداری شود. هرکس می تواند دریک فرصت مناسب بلیت خریداری کند و در زمان مقرر در محل برگزاری مسابقه حضور پیدا کند نه اینکه پنج ساعت زودتر در محل مسابقه حضور پیدا کند. همه اینها در نوع رفتار تماشاچی تاثیر می گذارد.

ملی پوشان قایقرانی ایرانی به نیمه نهایی مسابقات آب های آرام قهرمانی جهان مجارستان رسیدند.