آرشیو پنج‌شنبه ۳۱ امرداد ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۶۴
اخبار کشور
۱۱

فتاح: از بگیر و ببندها نگران نشوید؛ انقلاب زنده تر می شود

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: آنها که قبلا مسئول بوده و اموال را برده اند باید برگردانند؛ از بگیر و ببندها نگران نشوید و نهراسید، انقلاب زنده تر می شود.

پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان عصر روز 29 مردادماه در جمع فعالان فرهنگی سیاسی دانشگاه های کشور در دانشگاه فردوسی مشهد گفت: انقلاب اسلامی در حال یک تغییر درونی است و پیاده شدن عده ای از قطار آن، طبیعی و ناگزیر است؛ حتی ممکن است برخی جاها انقلاب زخم بردارد اما برای شفابخشی و اعتلای انقلاب لازم است.

رئیس بنیاد مستضعفان اظهار کرد: در بنیاد مستضعفان نیز به فرموده رهبری، وظیفه سنگین رفع استضعاف را بر عهده داریم که امید داریم با حمایت مردم و همت جوانان انقلابی نتایج خوبی در پی داشته باشد. همه اموال بنیاد که دست دیگران است باید به محرومین برگردد و طی صحبتی که با آیت الله رئیسی داشتم، بنا شد لیست اموال متصرفه را جهت رفع تصرف به ایشان بدهم.

فتاح با تاکید بر اینکه اکنون دیگر وقت شعاردادن نیست و باید وارد میدان عمل شویم، تصریح کرد: ما ازسیستم اداری ناامید هستیم؛ برای ادامه این حرکت عدالتخواهانه همه باید در میدان مطالبه گری حضور داشته باشند، اعم از مردم و دانشجویان، زیرا ما به اندازه ای می توانیم بایستیم که حمایت مردمی داشته باشیم.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به هشدارهای قرآن نسبت به پرهیز از دنیاپرستی به ویژه برای مسئولان گفت: مقام نظام اسلامی نمی تواند کاخ نشین باشد؛ ما انقلاب کردیم که سرمایه مردم دست خودشان باشد نه اینکه از شاه بگیریم و خودمان استفاده کنیم. حتی آنها که قبلا مسئول بوده و اموال را برده اند باید برگردانند؛ از بگیر و ببندها نگران نشوید و نهراسید، انقلاب زنده تر می شود.