آرشیو سه‌شنبه ۲۲ امرداد ۱۳۹۸، شماره ۳۴۹۹
سیاست
۳

الو شرق 88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

ظرفیت کارت بلیت، فقط 3 هزار تومان ناقابل است؟(شنبه) 19/5/98 وقتی که برای شارژ کارت بلیت الکترونیک به مسئول فروش و شارژ در ایستگاه متروی شهدای هفتم تیر رفتم، فقط سه هزار تومان کارتم را شارژ کرد و گفت از این به بعد بیش از سه هزار تومان در هر ایستگاه ممنوع است! حتی این موضوع را برای اطلاع مسافران نوشته و چسبانده اند. به ایستگاه های دیگری هم رفتم، این مشکل وجود داشت. برای رسیدگی به موضوع با مرکز 1888 سامانه شهرداری تهران تماس گرفتم، اظهار بی اطلاعی کردند. وقتی به نتیجه نرسیدم، با روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تماس گرفتم و موضوع را اعلام کردم، یکی از مسئولان روابط عمومی هم تعجب کرد و گفت پیگیری می کند. ما در عصر ارتباطات هستیم؟ مگر می شود مسئله ای به این مهمی در ایستگاه های مترو انجام شود، اما دست اندرکاران این شرکت از آن بی اطلاع باشند. با دفتر مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تماس گرفتم و موضوع را به ایشان گفتم، شماره تلفنم را گرفت و گفت پیگیری و نیم ساعت دیگر نتیجه پیگیری را اعلام می کند. با پیگیری های ایشان مشخص شد این طرح از سوی شرکت توسن در ایستگاه های مترو انجام شده است. به هرحال بسیاری از مسافران، با کارت های اعتباری شان و هم می توانند از وسایل نقلیه عمومی مانند شرکت واحد استفاده کنند و هم مترو. چرا طرح هایی که موجب نارضایتی شمار قابل توجهی از مسافران و به طور سلیقه ای اجرا می شود، در کشور دل بخواهی است و هرکسی هر سلیقه ای را تحمیل می کند؟ از شورای شهر، شهردار تهران و مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تقاضای رسیدگی فوری به این طرح عجیب وغریب را داریم.

علی اکبر فرقانی

ساکنان شهرک مارلیک را دریابید! ساکنان فاز سه شهرک مارلیک از شهردار ملارد تقاضا دارند با جمع آوری سگ های ولگرد و ساخت شهر بازی و کتابخانه ساکنان را دریابد!

وحید از مارلیک

نظارت بر رستوران های بین شهری: برخی صاحبان رستوران های بین شهری به دلیل  نظارت نکردن مسئولان، به جای کیفیت غذاها گران فروشی و به مشتریان اجحاف می کنند.

موسی اختری پور