آرشیو شنبه ۲‌شهریور ۱۳۹۸، شماره ۵۴۶۳
ورزش
۴
گپ

مهدی طارمی در گفت و گو با جام جم

شاید بعدا پنالتی زن تیمم شدم

بامداد امروز طارمی و ریو آوه در لیگ پرتغال به مصاف دسپورتیو آوس رفتند. طارمی پیش از این بازی درباره شرایط خود به جام جم گفت: «خدا را شکر مشکلی ندارم. البته در بازی اول در اواخر بازی بازیکن آنها روی من در محوطه جریمه خطای بدی کرد که داور پنالتی گرفت. در آن لحظه به خاطر شدت ضربه با دست به زمین افتادم و متاسفانه یکی از انگشتانم آسیب دید. البته مصدومیت خیلی جدی نیست و می توانم برای تیمم بازی کنم چون در تمرینات حاضر بودم.» طارمی در پاسخ به این که چرا در بازی اول آن پنالتی را خودش نزد و هدر رفت، جواب می دهد: «بله متاسفانه این اتفاق افتاد. گذشته و نمی خواهم درباره اش حرف بزنم. ان شاءا... اگر بتوانم گل بزنم شاید پنالتی ها را هم به من بدهند. در حال حاضر پنالتی زن های تیم بازیکنان دیگر هستند. من هم که تازه آمده ام. زمان می برد تا جا بیفتم و مربی بتواند اعتماد کند.»

طارمی درباره لیگ پرتغال هم می گوید: «لیگ پرتغال را با تحقیق انتخاب کردم. شما به آمار گلزنی ها هم توجه کنید، می بیند حداقل سه گل را دارد. این یعنی تیم ها هجومی بازی می کنند. پرتغال امکانات خیلی خوبی برای فوتبال دارد. چهره های مطرحی هم در اروپا دارد که در لیگ های بزرگ بازی می کنند. قهرمان یورو شده اند. در این کشور سرمایه گذاری خوبی روی فوتبال شده و امکانات فوق العاده است. فوتبال رو به پیشرفتی دارند و هر روز به لیگ های درجه اول اروپا نزدیک تر می شوند. البته به نظرم لیگ پرتغال دست کمی از لیگ های معتبر اروپا ندارد ولی زمان نیاز است.» او درباره شرایط ریو آوه هم توضیح می دهد: «بازیکنان جدیدی آمده اند. شرایط بهتر از فصل قبل است. خط دفاعی خودمان را هم تقویت کرده ایم ولی تیم های دیگر هم قدرتمند شده اند.»

طارمی درباره هدفی که در پرتغال دارد توضیح می دهد: «هدف من که رسیدن به باشگاه های بزرگ است ولی عجله ای ندارم. الان تنها هدفم این است که بتوانم در ریوآوه جا بیفتم و از نظر بدنی شرایط خوبی داشته باشم. در صورت موفقیت در این باشگاه می توانم به هدف های بزرگ تری فکر کنم.»