آرشیو یکشنبه ۱۷‌شهریور ۱۳۹۸، شماره ۵۴۷۶
حوادث
۱۹

دستگیر عامل جنایت مسلحانه

عامل جنایت مسلحانه در منطقه جهادآباد شهرستان سراوان پس از سه ماه فرار، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش جام جم، سردار احمد طاهری جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان در این باره گفت: شامگاه 17 خردادماه در پی گزارش قتل مردی 31 ساله در محدوده منطقه جهادآباد شهر سراوان بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود: در بررسی های ماموران پلیس در محل حادثه مشخص شد مردی 32 ساله هنگام برگشت به خانه توسط فردی ناشناس در پی اصابت گلوله کلت به ناحیه قلب جلوی منزلش در خیابان شهید شوشتری به قتل رسیده است.کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان با بررسی دقیق آثار به جامانده از محل جنایت و یک سری تحقیقات گسترده پلیسی، متهم را که از بستگان مقتول است، شناسایی کردند.

سردار طاهری گفت: با توجه به متواری بودن متهم در دیگر شهرهای کشور، روند رسیدگی به پرونده به کندی پیش می رفت تا این که روز جمعه اطلاعاتی درخصوص بازگشت او به شهر سراوان و اختفای او در یکی از محلات حاشیه شهر سراوان به دست آمد. ماموران دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پس از هماهنگی های قضایی با محاصره مخفیگاه متهم، او را در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند. متهم به قتل که مردی 30 ساله است در بازجویی های به عمل به قتل در پی اختلافات خانوادگی با مقتول اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.