آرشیو چهارشنبه ۲۰‌شهریور ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۷۹
اخبار کشور
۳

با حضور رهبر انقلاب، عموم مردم و جمعی از مسئولان

مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد

در شام غریبان، شب حزن و ماتم آل الله، هزاران تن از مردم دلباخته حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و اهل بیت آن حضرت، در حسینیه امام خمینی رحمت الله گردهم آمدند و در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی به عزاداری پرداختند.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی سخنرانی کرد و آقایان کریمی و سماواتی بر مصائب حضرت سیدالشهدا مرثیه سرایی و نوحه خوانی کردند.

مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی نیز با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، جمعی از مسئولان و هزاران نفر از مردم دلداده اهل بیت علیهم السلام در حسینیه امام خمینی رحمت الله برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی سخنرانی کرد و آقایان محمدرضا طاهری و آتشکار بر مصائب حضرت سیدالشهدا مرثیه سرایی و نوحه خوانی کردند.

همچنین در مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی، حجت الاسلام والمسلمین مسعود عالی سخنرانی کرد و آقایان مطیعی و محمدپور بر مصائب حضرت سیدالشهدا مرثیه سرایی و نوحه خوانی کردند.

امشب (چهارشنبه) آخرین شب مراسم ایام محرم 98 با سخنرانی آیت الله سید احمد خاتمی و مرثیه سرایی و نوحه خوانی آقایان حدادیان و مرتضی طاهری در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.