آرشیو چهار‌شنبه ۲۰‌شهریور ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۷۹
ورزشی
۹

وزیر ورزش: بسکتبال جزو اولویت های مهم وزارتخانه در المپیک است

مسعود سلطانی فر روز یکشنبه در تماس با رامین طباطبایی رئیس فدراسیون ، مهران شاهین طبع سرمربی ، حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی بازیکنان تیم ملی بسکتبال، صعود تیم ملی ایران به المپیک توکیو را تبریک گفت.

مسعود سلطانی فر به صمد نیکخواه و حامد حدادی گفت: صعود مقتدرانه شما به المپیک، نشان توانمندی و بزرگی بازیکنان و این رشته در ایران دارد و خوشحالم که جوانان پر افتخار ایران را در المپیک می بینم.

وزیر ورزش و جوانان به مهران شاهین طبع سرمربی تیم ایران هم گفت: وزارت ورزش و جوانان همچون گذشته از تیم بسکتبال حمایت می کند و برای حضوری موفق در المپیک از فدراسیون و تیم ملی ایران حمایت می کند و خوشحالم که کادر فنی تمام ایرانی توانستند این موفقیت بزرگ را بدست بیاورند.

مسعود سلطانی فر در گفت و گو با رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال هم اظهار داشت: همانطور که گفته بودم بسکتبال ایران توان جهانی شدن را دارد و بعد از بازی خوب شما مقابل اسپانیا یقین پیدا کردم که توانایی صعود به المپیک را داریم.

وزیر ورزش و جوانان در پایان صحبت هایش خاطرنشان کرد: بسکتبال جزو اولویت های مهم وزارتخانه در المپیک است و تمام نیازهای تدارکاتی این تیم برای حضور موفق در المپیک برآورده می شود.